sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har gått til innkjøp av en samsung 46tommer led-tv fra komplett. TVen har fungert fint hele veien, men jeg har i det siste oppdaget en fargestripe i midten av skjermen innimellom. Denne varierer med å være helt rød eller hvit. Den er der ikke hele tiden men kommer av og til både når jeg ser på tv og film. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? På forhånd takk;) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mener du stripe tvers over hele skjermen, loddrett eller vannrett? I såfall er det typisk feil i panelet. Klar reklamasjonsgrunn. Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) stripen oppstår loddrett og ikke over hele tven nedover, men kun ett stykke på midten. tror jeg bytter den da er litt kjedlig når jeg nettopp har brukt 17k på ny tv. Tenkte kanskje det kunne være mulig å kalibrere vekk, men er sikker en feil i tven da noe jeg håpet det ikke skulle være... Endret 28. oktober 2009 av sanktbauer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå