Gå til innhold

Kan du noe om personlige datamaskiner (PDA), skriv tips

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en slik håndholdt datamskin (PDA), men trenger tips om hva man bør holde seg unna i denne jungelen av produsenter. Har du peiling på dette og har noen tips å komme med, da "er pennen din".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I første omgang er det avtaleboka som er av interesse. Dernest er det ønskelig om denne PDAen kan kommunisere med min NOKIA 6210 som har IR funskjon. Da er det nye telefon nr. osv. som ønskes lagret. Har skjønt at farge PDA trekker mye strøm i forhold til de mer enkle skjermene. Jeg håper dette er noe av det svaret du øsnket.?

Lenke til kommentar

hvis det bare er det du er ute etter, så kan du kjøpe deg en palm zire (koster en slikk og ingenting.. dvs. rundt tusenlappen). denne har IR og 2mb minne. har hatt en tilsvarende pda (palm IIIe), men byttet den ut mot en bedre mobiltelefon.

vil du ha noe mer enn bare en enkel dings, er ipaq-serien full av snertne (om enn dyre) pda'er.

Lenke til kommentar

Okay, men dersom jeg utvider litt, jeg har liggenes endel minne moduler CF typen med 32 og 64Mb, et par SC smart Card 16 og 32 Mb og ønsker å benytte disse til eks. lagring av MP3 musikkfiler. Du nevner Palm, er dette en PDA produsent som lagre produkter med lang levetid, tror du? Har søkt litt med google.com etter tester, men disse er litt over et halvt år gamle, så relevansen er kansje ikke så stor i forhold til dagens modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...