toth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som har en slik en liggende de ikke bruker, og vil selge? Tenker altså på en enkel stang som man monterer i døråpningen med ekspansjonsprinsippet, slik at den klemmer mot begge dørkarmer og dermed henger fast nok til å tåle vekta mi. Ingen skruer e.l. altså, easy-in easy-out. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tror nok ikke det finnes easy-in. Jeg har selv en stang der jeg monterer med skruer, man kan ta av stangen og på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda, finnes det. Sånn som du berre skrur utover til motstanden holder den på plass i døra. Har brukt ei sånn stang litt i det siste, men har dessverre ingen liggande. Det bør vel heller ikkje vere så dyrt å finne ei sånn stang rundt omkring på nettet heller? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 G-sport selger slike jeg snakket om for ganske billige penger. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er slik archanios snakker om jeg er ute etter. Hvor fant du din? Joda, jeg finner litt på ebay, men med frakt og slikt blir det ikke veldig rimelig. Fra Mobech blir det vel en 400kr, så jeg tenkte likegjerne sjekke her om noen tilfeldigvis hadde noe, sånn i første omgang Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Det er ikkje min eg har brukt, så derfor er eg litt usikker, men skulle tru det ikkje var altfor vanskelig å finne. Du finner kanskje meir om du søker på dørtrapes. Endret 28. oktober 2009 av archanios Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ah, dørtrapes ga resultater! Hjertelig for navnalternativet! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er jo sånn jeg har Dørtrapes fra g-sport, 179kr- http://www.gresvig.no/gs/templates/Produkt...;printmode=true Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Og den trenger ingen skruer, right? Ringer G-sport imorra jeg Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tåler de tingene litt tyngre brukere også? F.eks. 100kg kroppsvekt med en 30-40 kilo hengende i belte. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tåler de tingene litt tyngre brukere også? F.eks. 100kg kroppsvekt med en 30-40 kilo hengende i belte. Mener å huske det jeg fant på ebay som var merket med Kg, sa ca 120. Men det finnes jo diverse mer avanserte varianter, søk på "chin up bar door" f.eks.. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har en sånn selv (husker ikke helt hvor jeg kjøpte den men det kan ha vært mobech) og den trenger defintivt skruer. Kan bare si med en gang at å spenne den opp uten skruer er ikke aktuelt. Ganske sikker på at det vil skade karmen, hvis du i det hele tatt får strammet den nok til at den klarer vekten din. Festene er ikke så voldsom store. Det er to sett, et sett med 'stålkopper'(1-2 cm dype) til å feste stanga i når du skal henge i, og et sett med plastknapper for lavt feste hvis du skal bruke stanga som beinfeste for situps. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har en sånn selv (husker ikke helt hvor jeg kjøpte den men det kan ha vært mobech) og den trenger defintivt skruer. Kan bare si med en gang at å spenne den opp uten skruer er ikke aktuelt. Ganske sikker på at det vil skade karmen, hvis du i det hele tatt får strammet den nok til at den klarer vekten din. Festene er ikke så voldsom store. Det er to sett, et sett med 'stålkopper'(1-2 cm dype) til å feste stanga i når du skal henge i, og et sett med plastknapper for lavt feste hvis du skal bruke stanga som beinfeste for situps. Men det eksisterer to typer, ser du En ment for skruemontering, en ment for ren friksjon. Den ment for friksjon har normalt gummi/silikon på endene, nettopp for å skåne dørkarmene. Demonstrasjon: Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Til opplysning fant jeg en kliss lik den som vises i filmen over, på XXL Sport, til den nette sum av 169,-. Funker gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå