2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde det vært en ide å lage en egen tråd til diskusjon/prat om og rundt disse serverene? Kan godt gjør det selv vist ikke noen har gjort det eller har lyst å gjøre det Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde det vært en ide å lage en egen tråd til diskusjon/prat om og rundt disse serverene? Kan godt gjør det selv vist ikke noen har gjort det eller har lyst å gjøre det Do that ! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk. Så hvorfor ikke prøve CSS? Har da spilt både CS og CS:S til døde. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde det vært en ide å lage en egen tråd til diskusjon/prat om og rundt disse serverene? Kan godt gjør det selv vist ikke noen har gjort det eller har lyst å gjøre det Do that ! Der var den Endret 28. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Har da spilt både CS og CS:S til døde. Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Nei: Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk. Så hvorfor ikke prøve CSS? Har da spilt både CS og CS:S til døde. Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS Ja: Har da spilt både CS og CS:S til døde. Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS Sorry Endret 28. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sier kun en ting, tusen takk 2ball(s) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei: Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk. Så hvorfor ikke prøve CSS? Har da spilt både CS og CS:S til døde. Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS Ja: Har da spilt både CS og CS:S til døde. Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS Sorry Sorry, jeg sitter å ser på TV så det går litt fort i svingene, og sitatet som jeg er fult klar over at skulle vært korta ned, ble dessverre ikke det akkurat da. Det er endra nå Nei: OT og sitat"feil"-kommentarer Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Sorry x) Jeg er trøtt, sliten og pirkete på en gang. Ingen god kombinasojn. Siste offtopic fra meg i kveld Sier kun en ting, tusen takk 2ball(s) Det var da så lite Endret 28. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fantastisk Har ikke spilt på år og dag, men spilte fire år aktivt i beste fjortissperiode og endte på et greit nivå før jeg gikk over til Battlefield 2 i The Last Vikings og Cathgamer. Må nesten prøve dette, husker vi hadde en servertråd i gode gamle dager hvor vi avtalte å spille og greier. Morsomt Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hm, ingen på 1.6-serveren enda. Er det mange som sjekker innom, ser at det er null, og stikker ut igjen eller? Lenke til kommentar
Krikkit Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det håp om å få opp en TF2-server også? Sånn for oss som liker tegneserieaction bedre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hepps! Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så de som ikke har allerede søkt trenger ikke å bry seg? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så de som ikke har allerede søkt trenger ikke å bry seg? Du kjører i riktig felt, ja. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmm.. Kjedelig da... Jaja, kanskje de 70 søkerene er ubrukelige! ;D Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) hehe.. enten det eller så får vi vente å se om de setter opp flere servere en gang i fremtiden Endret 29. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Får bare håpe de som blir valgt ut klarer å oppføre seg. Admins/mods som ikke har folkeskikk finnes det mer enn nok av. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Får bare håpe de som blir valgt ut klarer å oppføre seg. Admins/mods som ikke har folkeskikk finnes det mer enn nok av. Jeg regner med at man blir kastet ut av admin-teamet om man ikke oppfører seg ordentlig, og følger regler Endret 29. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 guud. nå fikk jeg virkelig lyst å spille CS igjen :S aaah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg