Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne. Skriv "connect" og deretter ip-adressen i console, søk etter en bestemt ip-adresse under "find game" (om det lar seg gjøre, eller trykk "legg til server i favoritter" (eller noe i den duren) og deretter legg inn ip-adressen i feltet som dukker opp. EDIT: Ikke ban AWP, det er en del av spillet! Man bruker det våpenet man vil Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ban awp på serveren. Ban folk som er for dårlig til å ta awp-horene. Hater det selv, men det er en del av spillet. awp er kjedlig å spille med og mot, men når jeg tar meg en runde med scouten og får dem til å legge de ned.. ååhh den følelsen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dere må jo ha office der. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dere må jo ha office der. Det blir urettferdig. Jeg er alt for god på den banen... hehe, nei det hadde ikke vært så dumt med office Er det noen som helst intekt på dette eller er det penger rett i dass for å få fonøyde forumdyr? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/ Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert. Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk. Så hvorfor ikke prøve CSS? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 GamerStep har hatt server leenge.. til CoD4. Flott flere sider vil ha. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er CS freeware egentlig? Har ikke fulgt med på steam (og pre-steam for den del) på mange år.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Counter-Strike 1.6 og Counter-Strike: Source må kjøpes. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ohyeh, 1.6 <3 EDIT: Kunne godt vert /rank og /rankstats samt sån du ser hvor mye dmg du tar. Var ganske lowskills på folka som spilte Endret 28. oktober 2009 av aGal Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Flott da gitt, kommer på besøk i helgen jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Veldig bra! Dette liker vi, kommer nok til å ta turen innom når jeg får maskinen oppe og går igjen. Adminsøknad kommer det også snart.. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) 1 min. rundetid? Kanskje det bør økes litt? Er bare meg og en annen på servern atm, kom på folkens. CS:Source EDIT; Nå er vi 4 Endret 28. oktober 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Får ta meg en tur innom jeg også da. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Cs er fantastisk, og jeg syntes det er kjempe bra at spillverket har fått egene servere. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Takk for all hyggelig tilbakemelding Og ikke minst, takk for alle søknadene. Responsen var langt over forventet, så håper på forståelse at det vil ta litt tid å gå gjennom alle søknadene. I tillegg har jeg notert ønsket om lengre rundetider, det skal vi klare å fikse alpha-sierra-alpha-papa Endret 28. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bra det er mange som søker. Er ingen som spiller 1.6 nå.. Join folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg