Gå til innhold

Spillverket lanserer Counter-Strike servere (PC)

Anbefalte innlegg

Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne.

Skriv "connect" og deretter ip-adressen i console, søk etter en bestemt ip-adresse under "find game" (om det lar seg gjøre, eller trykk "legg til server i favoritter" (eller noe i den duren) og deretter legg inn ip-adressen i feltet som dukker opp.

EDIT: Ikke ban AWP, det er en del av spillet! Man bruker det våpenet man vil ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

Lenke til kommentar
Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

Lenke til kommentar

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

Så hvorfor ikke prøve CSS?

Lenke til kommentar

Takk for all hyggelig tilbakemelding :)

Og ikke minst, takk for alle søknadene. Responsen var langt over forventet, så håper på forståelse at det vil ta litt tid å gå gjennom alle søknadene. I tillegg har jeg notert ønsket om lengre rundetider, det skal vi klare å fikse alpha-sierra-alpha-papa

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...