The Stig Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi inviterer til hektisk krigføring døgnet rundt på våre nye servere. Les mer Lenke til kommentar
moskito Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ingen på servern jo jaja er jo helt nytt hehe Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ingen på servern jo jaja er jo helt nytt hehe Vi har vært live ett kvarter :!: De kommer nok. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Får håpe succesen blir like bra som før. Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal ikke si jeg er en av de mest aktive CS spillerne her i verden, men kjempeflott at dere setter opp servere:thumbup: ! Håper det kommer til flere spill i fremtiden også Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) På TIDE! Dette var gladnyhet. skulle til å klage på at det ikke office er med i syklusen, men det er egentlig bra, da jeg bruker store deler av spill-tiden min på en office only bane. Nå er det bare å få byttet det defekte MB-et og komme tilbake i primaformen. Kommer muligens til å sende inn en adminsøknad også. Men det er mulig jeg er for sær og pratsom til å passe..? Uansett: Fantastisk nyhet! Kjenner virkelig abstinensene etter 3 måneder uten en eneste dag med CS.. Edit: CS nicket mitt er 2ball(s) så jeg blir lett å kjenne igjen Endret 28. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette var gode nyheter! Adminsøknad er sendt, så nå er jeg spent på til bakemeldingen Det begynner å bli noen dager siden sist jeg spilte CSS, men nå er det absolutt på tide å starte opp igjen! Gleder meg til å teste ut serveren! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 kjempeflott, kommer til å bruke den! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Samme her 2B'1, har ikke spillt på år og dager, men nå er pcen igang med CSS Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Flott initiativ. Synd jeg sucker i CS da:P Lenke til kommentar
dataman Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Får ta meg en tur innom CSS, hvor mange plasser er det på server? Lenke til kommentar
mads Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da har jeg satt opp cs1.spillverket.no til å pekke mot den IP-adressen, kanskje litt lettere for folk å huske Mvh, Mads Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Samme her 2B'1, har ikke spillt på år og dager, men nå er pcen igang med CSS Nå er det vel i nærheten av 1-2 uke® siden sist jeg spilte CSS, men for meg er det leeenge Har hatt så mye annet å drive med. Uncharted 2, FIFA 10, PC-kabinett-greier, kjøp av headset, og mye annet. Jeg får prøve å komme i gang å spille litt aktivt på spillverkets nye CSS-server nå til helgen tror jeg. Bare synd at gaming-tastaturet mitt er litt problematisk for tiden... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kansje jeg skal starte litt igjen da! Hadde vært morsomt å få skutt noen forumhorer =D Hvis det er mulighet for å legge til cs_office så hadde jeg blitt dritglad, sikkert med mange andre også! Spiller cs:s og går under navnet [LL] Ullsokk mener jeg å huske Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Supert initiativ, men hvor blir det av cs_italy!? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne. skriver connect <ip> i console Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ban awp på serveren. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne. skriver connect <ip> i console Takker og bukker Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare hyggelig. Ban awp på serveren. Evt. ikke. AWP er et våpen som alle andre, har både fordeler og ulemper og taktikker. Derimot kan en grense på AWP være greit, slik at man slepper folk som bare kamper dørene med AWP på de_dust2. Nå har ikke jeg spilt CS på veldig lenge, så aner ikke hvordan "kulturen" for slik er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg