theGunner76 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) heisann. Sitter med en zyxel P-660HW-T3 v2 router, der jeg har to datamaskiner koblet med kabel og en ps3 koblet trådløst. Jeg har satt på upnp inni i konfigurasjonen til zyxelen og ps3'n. Mens jeg har prøvd å få det til å fungere har jeg like gjerne slått av firewall på datamaskinene mine. Ip adressa til ps3'n er satt i dmz (Default Server) og jeg har konfigurert ps3 til å ha fast ip adresse (lokalt). Likevel får jeg, ved test av nettverk i ps3, Upnp - not available! Dette irriterer meg grenseløst da dette mest sansynlig er problemet med at jeg ikke får jamcast - virtual soundcard til å fungere. Jeg streamer musikk og video fra Ps3 media server uten problem og jeg kan streame musikk fra jamcast, men får altså ikke virtual soundcard til å virke... noen som kan hjelpe en stakkars snart hårløs sjel? Endret 28. oktober 2009 av theGunner76 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mulig at routeren blir forvirret når du setter opp portforward som UPNP, DMZ etc. Fjern alle oppføringer av portforwarding inkl DMZ og la UPNP være aktivt. Ikke sikkert det funker, men verdt et forsøk. Hos meg er det null problemer med PS3, PC, DIR-655 og UPNP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå