balder Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Eg har tatt backup av to av spillene mine da ungene er veldiguforsiktig med orginalen. Desse 2 spillene er Mario vinter olympiske leker og Sport resort. Begge desse spillene får eg den tradisjonelle svartebakgrunnen med ein tekst at det er readproblem og slå opp i wii sinn manual eller noko slikt. Er desse CD/DVD spillerene veldig dårleg å lese plater? Eller har dette noko med Firmwaren(bruker 4.1 e). Kjører gjennom ein Neon 6 greier. Det er vel ein backup loader. No står min wii loddrett. Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Må vel vere fleire som har opplevd dette? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Finn en fiberklut(greie du bruker til å pusse vinduer og briller), og puss. Dette ble gjordt på Tekken 5 til PS2 hos en kompis av meg for å få det til å leses som en cd. Edit: Poenget er at det er noe støv på CD'n, og det er plassert på en måte som gjør at plata ikke blir oppdaga som det den er. Ikke bruk noe annet en hva du ville ha brukt til å pusse brillene dine, og som du hvet ikke kan lage riper(aka fiberklut). Endret 29. oktober 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Finn en fiberklut(greie du bruker til å pusse vinduer og briller), og puss. Dette ble gjordt på Tekken 5 til PS2 hos en kompis av meg for å få det til å leses som en cd. Edit: Poenget er at det er noe støv på CD'n, og det er plassert på en måte som gjør at plata ikke blir oppdaga som det den er. Ikke bruk noe annet en hva du ville ha brukt til å pusse brillene dine, og som du hvet ikke kan lage riper(aka fiberklut). Trur ikkje at det er dette som er problemet da eg har forsøkt å lage backup 2 ganger av samme spill. Det kan vere at eg brenne på feil hastighet. Eg bruker Verbatime 16 X med brennehastighet 4 X Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 4x hastighet på en DVD er veldig stabilt, men det virker som du har ødelagt et eller annet.... hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå