Robotmannen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hva vil dere gi til terningkast for warcraft 3?????? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Helt klart en sterk 6! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Går ut i fra du sikter til The Frozen Throne? Selv gir jeg det en 6-er. Typiskt Blizzard. Men hva skal man legge vekt på? Muligheten til å lage egne små spill i spillet som f.eks. DotA eller 1vs1 osv? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 4. Morsomt spill, men ikke noe spesiell sjarm over det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 5 Kjekt spill, veldig bra historie, bra flerspillerdele, men var meir fan av StarCraft Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 3, men nå har jeg aldri likt Warcraft noe særlig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Online: 6 Campaign: Terningen står på skrå og havner på 4/5 Lyd: 5 Grafikk: 3 Map making muligheter: 6 Den eneste store negativen er den lite orginale historieeventen hvor hu elf kjerringa blir undead for så å bli boss. Ble litt for mye kerrigan all over again. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 SIngelplayer etc. 5+ karakterene blir litt sånn der. Online 6. (online har så mange muligheter med map making og matching) Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Faen leste feil trodde det var wow det sto Warcraft 3 er slettest ikke verst. 4/6 Endret 28. oktober 2009 av Vegar(d) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 5. Ikke så bra at det er en 6er, men defifnitivt bra! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 5. Og jeg er ingen RTS-fan, engang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Stark 4'er. Jeg likte de første mye bedre. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Har spilt warcraft 3 Roc og tft når det kom ut. Og spiller det litt fremdeles når jeg kjeder meg. Offline/story mode delen -> Utrolig bra hvis du bare gidder å sette deg ned og følge med (må kanskje spille de andre spillene/lese historien før for å skjønne den store sammenhengen). Grafikk -> Nå begynner warcraft 3 å dra på årene. Men det var bra grafikk når det kom. Og synes det fortsatt holder koken. Er selvfølgelig ikke like bra grafikk som nye spill. Men det er noe med sjarmen. Gameplay -> En av de bedre strategi spillene av den typen som har bra gameplay og balance (online). Det hele med heroes etc. Online -> Det var her wc3 virkelig dro fra de andre spillene i samme sjanger. Blizzard har gjort jobben sin. Med ladder games, AT kamper, clan og coustom maps. Egentlig helt genialt. + For de som spiller ladder er det alltid gøy å få et nytt icon (noe for spilleren å se fram til). Har selvfølgelig dappet av med årene (litt synd). Men når det bare var 6mnd/1 år gammelt var det veldig veldig gøy å spille onlin. Bare pga alle som spilte warcraft 3 online og holdte det i live. Terningkast - 6 Vil bare si takk til blizzard for at de lagde et så bra spill. Synd at dem gikk over til Wow (øddelegge warcraft historien). Terningkast - 6 Endret 30. oktober 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) 7 +1. Endret 30. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå