Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan man aldri være 100% seg selv når man sjekker?

Gjest Guest_JuliaS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_JuliaS_*

Spørsmålet mitt er egentlig om jeg har gjort alt feil når det kommer til sjekking og dating denne gangen. Skal prøve å gjøre historien kort.

Jeg møtte en kjekk gutt på et utested forrige helg. Jeg var kjempe full, så husker ikke mye, bortsett fra han var kjekk. Han snakket til meg, etter en kort stund ble det klining, helt til utestestedet stengte, også dro jeg med meg han hjem til meg... Det er forresten første gang jeg har gjort det, men etter en periode med 0 tenkte jeg at det var lurt.

Dagen etter sendte vi meldinger fra og til og avtalte å møte hverandre til uka. Daten gikk kjempe bra, syntes ihvertfall jeg, varte til rundt 11 tiden før vi dro. På veien hjem begynte han å "mimre" litt fra forrige gang vi var sammen. Og ettersom vi allerede hadde hatt sex, så tenkte jeg det bare var å kjøre samme stil som han... Og vi havnet i senga igjen. På grunn av at han bodde hjemme hos foreldrene sine så kunne han ikke sove over, men han sa jeg skulle sende melding til han dagen etter så vi kunne avtale å møtes en gang til. Det gjorde jeg, og vi sendte litt frem og tilbake, men ble ikke enige om noen dag, han sa han skulle kontakte meg i helgen. Men jeg hører ingenting... Jeg spør han søndag om han har hatt en fin helg, han hadde jobbet mye med en presentasjon han skulle ha på tirsdag, og lurer på om jeg har hatt en fin helg. Jeg svarer at det har jeg, men synd jeg ikke fikk treffe han... Ikke noe svar. I går sendte jeg en melding til han og lurte på om prenentasjonen hans hadde gått bra, og om han hadde tid til å treffes i løpet av uken. Ingen svar. Jeg tror jeg har blitt brukt.

Jeg er absolutt ikke ute etter et forhold, men kunne tenke meg en som er litt fast. Vanligvis når jeg skjekker gutter, bruker jeg mange "triks" som får den verste playeren til å bli desperat etter meg (har hatt flere som har faktisk sagt til meg at planen var å playe meg, som med alle andre jenter, men "noe" gjorde så de ble ordentlige glade/forelskede i meg i steden). Men jeg er veldig lei av dette spillet, denne gangen bestemte jeg meg for å droppe dette, og bare være meg, men det gikk tydeligvis dårlig. Må man alltid spille spill på byen for ikke å bli brukt?

p.s. har allerede slettet han fra telefonboken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff da, så slemme dere er!!!

Joda, hun har sikkert vært litt lur, men det er da både vi gutter og jenter? Det er ikke så veldig gøy når man får smake sin egen medisin, men da får man i alle fall erfart litt sånn det er.

Men, ja man bør spille et spill til man har fanget fisken, slik er det desverre bare. Inntill personen kjenner deg godt nok til at man blir glad i deg så er det som regel det fysiske som er hovedgrunnen til at dere er sammen. Kanskje er det noe med smilet ditt, øynene eller kroppen din som gjør at den andre personen liker deg.

Men den fysiske spenningen kan fort ta slutt og det er ofte derfor man skal være forsiktig med å være for ivrig til å begynne med, det hele bygger altså på spenning noe som du har mestret før, med en gang du fjerner denne spenningen og serverer alt på et fat så blir det hele uinteresant.

Håper i alle fall at sexen var bra, hvis ikke så bør du drite han ut hos venninene dine :D

Og en enorm feil, er å være for Ivrig...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Guest_JuliaS_*
Du er ikke ute etter forhold, men du er ute etter en som er litt fast?

Var planen å tvinge han rundt fingern slik at han skulle bli bikkja di eller?

Glad fyren lukta lunta og kom seg unna!

Så man må velge mellom å ha et forhold eller one-night-stands? Jeg forventer ikke å finne en jeg kan starte et forhold med på byen, men når 1. date var så koselig, ville jeg jo gjerne se han igjen og håpet på flere dater, hvor jeg kunne være meg selv. Var jeg uten etter en bikkje, hadde jeg gjort som tideligere og snurret dem rundt fingeren, men bikkjer er ganske kjedelige...

Lenke til kommentar
Du er ikke ute etter forhold, men du er ute etter en som er litt fast?

Var planen å tvinge han rundt fingern slik at han skulle bli bikkja di eller?

Glad fyren lukta lunta og kom seg unna!

Så man må velge mellom å ha et forhold eller one-night-stands? Jeg forventer ikke å finne en jeg kan starte et forhold med på byen, men når 1. date var så koselig, ville jeg jo gjerne se han igjen og håpet på flere dater, hvor jeg kunne være meg selv. Var jeg uten etter en bikkje, hadde jeg gjort som tideligere og snurret dem rundt fingeren, men bikkjer er ganske kjedelige...

Hvorfor i huleste gikk du da på date med en fyr du ikke ville ha et forhold med? Da er man per definisjon ute etter et forhold.... eller knullevenn(med stil).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_JuliaS_*
Håper i alle fall at sexen var bra, hvis ikke så bør du drite han ut hos venninene dine :D

Og en enorm feil, er å være for Ivrig...

Nei, var jo egentlig ikke det, :!: Men feilen jeg gjorde var nok at jeg var litt for ivrig, ser veninner sjekker opp gutter på den måten, sender endel meldinger til den utvalgte, men da fungerer vel ikke det for meg.

Lenke til kommentar

Det er faktisk en enorm feil å være for ivrig.

Men det er også tydelig at han har brukt deg, så jeg personlig mener det ikke er noe å hente der, men mulig jeg tar feil og han er ganske så opptatt.

Tar han kontakt så drøyer du det litt , du kan selvsagt svare men for all del sørg for å være litt avvisende eller si at du er opptatt og at det kanskje passer litt senere.

Lenke til kommentar

!^Hamnli2^!

Uansett da, hvorfor må du "kontrollere" hvor ivrig du er etter fyren? Kan du ikke bare la det være og være så ivrig som du faktisk er innerst inne? Vil du virkelig "endre deg selv" for å få en fyr ivrig etter å få deg? Hadde jeg vært dame hadde jeg i hvert fall ikke giddet å ha en slik handlefattig, svak noldus hengende etter meg hele tiden. But if that's what floats your boat... OK! Jeg bare spør.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Jeg vil si at du har ikke blitt brukt , kanskje vært for mye frampå. Det virker som at du har sendt han flest meldinger. Og når han har blitt stille så har du sendt han melding på nytt istede for å vente. Kanskje han bare har gått lei ...

Det er ikke hvergang gnisten slår , man kan ikke forvente forhold med hver type man har sex med. Tilfeldig sex og sex med PK er mer og mer vanlig. Så man må ikke ta sex så høytidelig .

Det beste er iallefall å si til gutten hva man tenker tidlig. At f.eks at man tenker ikke på noe forhold , tar det på sikt å se hva som skjer. Blir gutten mer avslappa.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_JuliaS_*
Skjønner ikke hva du klager over. Han er ikke interessert, sånt skjer. Uvant med nederlag, eller noe?

Ja, nettopp det det er, aldri skjedd meg, jeg har alltid fått de jeg vil ha. Men typisk det nederlaget skulle skje da jeg bestemte meg for ikke å drive med taktikker, men man må vel det allikevel.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hun brukte han like mye som han brukte henne. Det er en uting at det bare er kvinner som blir brukt!

Jeg er helt enig. Man "bruker" ikke andre bare fordi man ikke er interessert i noe mer enn å ha sex med dem, med mindre man har gitt uttrykk for det også dropper dem. Man kan ikke gå utifra at det er underforstått at man vil ha noe mer bare fordi man har sex, fordi folk er ute etter så forskjellige ting avhengig av.

Når det gjelder spørsmålet ditt trådstarter; hva slags taktikker snakker du om? Hard to get? Jeg tror helt ærlig at denslags fungerer bedre for menn enn for damer, fordi menn legger større vekt på utseende. Er ikke en dame fysisk attraktiv kan jeg ikke se for meg noen taktikker som hadde gjort meg interessert, og er hun fysisk attraktiv og har en personlighet jeg liker trenger hun ikke å virke utilgjengelig eller noe i den duren for å få meg interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...