Psycho Dad Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg var alerede at man convertere FAT32 til NTFS ved å trykke Start > Run > Cmd > Convert c: /fs:ntfs men er det noen mulighet å convertere siskene tilbake til fat32 like enkelt? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det er dessverre ikke noen slik funksjon innebygget i Windows. Da må du bruke tredjepartsprogramvare. Vet det er mulig å konvertere tilbake med partition magic, men det er en mer omstendelig prosess. Finnes kanskje andre programmer som kan gjøre det raskere og enklere... Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det er nå ikke direkte 'omstendelig' å konvertere tilbake med partitionmagic.. boot up med pmagic's bootdisker (for å unngå noe disktull overhodet), velg disk og convert to fat32 og trykk ok. Vel det var kanskje i korteste laget, men det er ikke mange tastene til som kreves. Jeg har gjort det et par ganger uten problemer. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Husk at kun siste versjon(7) kan konvertere tilbake fra NTFS. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 00:11, borre skrev:Husk at kun siste versjon(7) kan konvertere tilbake fra NTFS. Jeg gjorde det med v5 eller 6.. i alle fall noe eldre enn 7. Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 hvor kan jeg få tak i partition magic? Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Kjøp den hva ellers.....hehe Sjekk direct connect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå