-Marte Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei! I det siste har jeg hatt veldig vondt i hodet, og spesielt på et sted. Det er et punkt på str. med en golfaball (teit, men bare for å illustrere at det er et lite punkt det er snakk om), rett over det høyre øyet. Smerten blir til tider veldig intens og trykkende. Det er akkurat som om noen trykker på en knapp: smerte i noen sekunder/opp til et par minutter, før det slipper taket og er bra i noen minutter/noen få sekunder. I går klarte jeg ikke å være på skolen hele dagen pga. det, og dette er veldig frustrerende. Jeg blir også litt bekymret. Er dette mest sannsynlig vanlig hodepine, eller burde jeg sjekke det? Er jeg bare veldig hypopkonder? Marte Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 I utgangspunktet kunne jeg og mange andre sikkert delt erfaringer med hodepine og situasjoner der dette ikke er farlig. Har forsåvidt selv hatt smerter som er konsentrert rundt ett område i hodet uten at jeg har hatt noe alvorlig av den grunn. I forhold til hvor lenge "i det siste" er, ville jeg nok vurdert å konsultere en lege om det. Og for å ta meg; om jeg hadde hatt en slik "kronisk" smerte, som også førte til redusert evne til å fungere i hverdagen ville nok jeg ha ringt min lege. Ellers har du selvsagt lommelegen.no osv., som også kan være en god mellomting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå