Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vil man lese elendige stiler og oppgaver har man jo allerede propaganda og daria. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Vil man lese elendige stiler og oppgaver har man jo allerede propaganda og daria. Fint for ungdomsskolen, det.. vil påstå folka her på forumet er litt mer reflekterte enn de som henger på daria.. Endret 31. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kun dersom man er evneveik og/eller vil bli tatt for plagiat. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tenkte mer på en side der vi bare fører inn ordentlige stiler, oppgaver som står i en lærebok, powerpoint presentasjoner osv... Men om du vil kalle dette juks så kan du for all del kalle det. Det jeg derimot ser for meg er en fin liten samling av oppgaver/info/sammendrag som er lettvint å få tak i og om du vil ha info fra din lærebok så kan dette være en fin og enkel måte =) Har dog prøvd min hotmail adresse og det funker ikke, man må ha gmail for å kunne få skrivetillatelse Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har du bruk for en fra ungdommskolen?? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Klart, hvis du vil. Eneste som må ordnes først er kategoriseringen. Skal man da ta noe alla slik... fag -Norsk --- vidregående ---- 3 året ------ lærebok Endret 1. november 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
EyN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor ikke ta ale fagene innen studiespesialisering også etterhvert "expande" seg utover i andre dybde-fag.. og kanskje etter noen dager igjen utvide seg til alle de andre fagene som folk spørr om? Går selv i VG1 studiespeialisering. -Fag -- Norsk ---Samfunnsfag ----Naturfag -----Engelsk ------Språkfag/Spansk, fransk, tysk og italiensk -------Geografi Eller bare lage det så enkelt som det går ann -Studiespesialisering -- Norsk ---Samfunnsfag ----Naturfag -----Engelsk ------Språkfag/Spansk, fransk, tysk og italiensk -------Geografi -Språkfag -- fagene nedover -Realfag -- Fagene nedover.. Vil gjerne ha et lukket system i google documents som du bare inviterer elever og ikke andre.. kanskje bare fra videregående og oppover? Bare noen forslag fra meg til deg! ---- EyN Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Da er det klart for å melde seg på, send invite forespørsel til meg via PM, NB! Man må ha Gmail Har da satt opp kategoriseringen i noen mapper slik: videregående -Fag --Historie ---historie 2 ----lærebok fra cappelen -----spørsmål fra lærebok -fag --Norsk ---3 året ----lærebok fra*** -----spørsmål fra lærebok osv... Mener selv dette vil bli et bra oppsett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Finnes ikke svarene til oppgavene på lærebøkenes nettsider? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det skal jo ikke være svar på oppgaver kun da - Skal jo være noveller, faktekst osv Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Det skal jo ikke være svar på oppgaver kun da - Skal jo være noveller, faktekst osv Ja, noveller, fakta ark osv... skal også være med Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette så ut til å fungere dårlig. Noen som kan se mappene jeg har opprettet? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg kan se universitet/høyskole mappen din Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan du se noen av de opplastede filene? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hm... Kan ikke si at jeg ser dem, for du noen feil meldinger når du laster opp? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 På noen av dem. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hva med nå? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Dette var et skuffende tilbakeslag Fikk lastet opp en test fil i ungdomskole, dog så klarer jeg ikke å se den. Dog så er det en ting jeg kan gjøre... Sende den til meg og laste en fil opp på hoved google docs'n min for så å overføre. Men jeg skal prøve å finne svar på dette problemet selv så dere slipper å plages... Men først må jeg ut en snar tur Edit: Klarte å laste opp en helt annen fil en den jeg først lastet opp. Men som sagt skal jeg finne ut av dette når jeg kommer inn igjen... Endret 2. november 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg klarer fint å laste opp filer, men!! Det fungerer ikke å være inne på mappen du skal laste opp til. gå til hovedsiden og der ser du helt til høyre: Creat new -- Upload du må bruke upload'en her for å få det til å fungere. Post om dette fungerer eller ei... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser ut som det er en del problemer med Google Docs. Sikkert at det ikke er lettere å lage en egen nettside til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå