Adam_Li Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har et par SCSI disker, som jeg gjerne skulle fått testet. Men jeg har ingen SCSI kontroller, kun SATA og IDE. Har hørt at det finnes noen adaptere, men tror de er temmelig dyre. Finnes det noen enklere metode? Noen triks? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilket SCSI interface er det på diskene dine ? Lenke til kommentar
Adam_Li Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilket SCSI interface er det på diskene dine ? 80-pin SCA-2 tror jeg det heter. Finnes nok et kulere ord på det enn dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Man må ha scsikontroller for å bruke scsi disker. Sånn er det med den saken. Samme gjelder for sas disker. Sasdisker krever saskontroller. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Med mindre du finner en meget rimelig brukt SCSI kontroller hadde jeg ikke brukt noe energi på dette. SCSI er ut for lenge siden og ytelsen er for dårlig i forhold til dagens alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå