Gå til innhold

HJELP, Låst XP 2500(Barton)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke låst.. tro meg. Men prøv nyeste bios om du ikke allerede har den. A7N8X bruker 4bits FID så du kan bare velge mellom 5 og 12,5 i MP uten å måtte kutte en bro. Det du heller burde satse på er å kjøre høyere FSB.. det skal ikke være noe problem å kjøre min 200 med den nye biosen som har kommet ut. Husk å sett fsb/ram ratio til 100%..

Lenke til kommentar

Mulig det kan være Biosen altså.. fant akkurat ut at det er en beta bios.. Nermere bestemt: AcPi Bios Rev. 1019 Beta 003 T2. det var den som fulgte med fra komplett.. det går ikke ann å legge inn ny bios heller.. Noen som vet hva jeg burde gjøre??

Lenke til kommentar
Låser seg?? er det alt du klarer å finne ut av det på?? Hva med å si hva som egentlig skjer når den låser seg... Og for det andre, det kan jo tenkes at det er andre komponenter som svikter deg litt.. Hvilken revisjon har du på hovedkortet ditt, og veit du at kjøleren din klarer å kjøle den nok når du nærmer deg de hastighetene som 173*12 gir....

hvis du titter litt nøyere, så sier han at den ER låst, altså at den er låst med sperre fra fabrikk... selv om det sies lengre nede i tråden at den cpu'en ikke er laget med lås....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...