metallica_best Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei! Bruker firefox nettleser, men av en eller annen grunn husker den aldri hotmail.com passordet.. Får ikke opp sånn linje øverst, om jeg vil firefox skal lagre passordet heller. Gjelder kun på www.hotmail.com.. Noen som vet? Sikkert bare en bagatell av et slag men.. På forhand takk! Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Det kan hende er fordi du har trykket "lagre aldri for denne nettsiden". Men husker du altså ikke ditt eget passord? Endret 28. oktober 2009 av macdour Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei, har samme problem med hotmail i firefox i siste utgave, har heller ikke trykket "lagre aldri for denne nettsiden". Irriterende bug, særlig hvis man har lange og vansklige (og sikre..!) passord. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan dessverre ikke hjelpe siden jeg ikke har hatt et slikt problem :\ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Verktøy - innstillinger - sikkerhet. Prøv å triks litt der Lenke til kommentar
parachrome Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde samme problemet selv. Fant ut at dette er "by design", altså at det er av sikkerhetsmessige årsaker at Firefox ikke husker passord på steder som hotmail og nettbanker. Mener å huske at det finnes noen add-ons som likevell gjør at passordet lagres. Lenke til kommentar
metallica_best Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, joda jeg husker passordet men er så irriterendes å skrive det inn for hver gang jeg har lukket firefox. Men det rare er at jeg aldri har blitt spørt om å lagre passordet, siden jeg formaterte pc'n for en stund siden, og innstallerte nyeste versjon av firefox. Å på "unntak" på sider jeg ikke skal huske passord på står der heller ingen ting så.. Så virker som vi har samme problem "bmwkurt" Aha, Add-ons virker sikkert der ja.. Husker du navnet på den? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Prøv denne metoden: http://cybernetnews.com/tweak-firefoxs-pas...t-an-extension/ Lenke til kommentar
metallica_best Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Takker for tips nå funker det! Jeg fant en selv også som jeg brukte å den også virket ( http://www.raymond.cc/blog/archives/2007/0...tmail-password/ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå