Patri Ot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har erfart at billige bateridriller er brukbare så lenge at drillen og da helst batteriene må være nokså nye fra fabrikk, da er det mulig å få en batteridrill som har en god batterieffekt. Kjøpte en drill som var meget bra sett i betraktning av hva jeg betalte. Etter litt hardhendt bruk, med å skru for store skruer ble det stopp (gearbokshavari ). Kjøpte en maken drill med bare ett batteri og lader men ikke på samme butikk. Her erfarte jeg at å kjøpe en drill som har ligget for lenge på lager er å kjøpe katta i sekken. Drillen var det ikke noe galt med men batteriet som fulgte med var bare 50% i forhold til den første jeg kjøpte. Med den nye batteriteknologien (lithium-ion ) er vel dette problemet en saga blott ? Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Biltemas "PRO"-serie med el-verktøy tror jeg er ganske bra i forhold til prisen. Jeg ville kjøpt det framfor en billigtype som ikke er laget for mer enn å skry en skrue nå og da. Lenke til kommentar
InfectedMushroom Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg ville ikke lagt ei krone i Biltemas el-verktøy, vi kjøpte en slik Pro-drill til å bruke på arbeidsplassen min, den koster ca 1000 gærninger, den er så svak og lite utstyrt at jeg like gjerne kan bruke en gammeldags hånddrill.. Selv har jeg kjøpt el-verktøy fra USA, Makita er min favoritt. Proff-verktøy i USA er så ufattelig billig at jeg skjønner ikke hvordan norske forhandlere av de samme merkene kan forsvare en pris som er opptil 5 ganger høyere enn i USA. En av de nyeste og kraftigste batteri slagdrill/skrutrekker/boremaskin fra forhandler der borte koster ikke mer inn til Norge enn Pro-drillen til Biltema. Jeg og etpar kamerater bestilte oss en hver av de nevnte slagdrillene inkl 1 batteri, og den nest største batteri-muttertrekkeren inkl 1 batteri i våres. Ladere fikk vi fra England, som har 220V. Totalpris inkl frakt og moms for hvert vårt sett ble på 3300,-. I Norge ville de samme delene ha kosta 9500,- pr sett. Så jeg personlig kommer kun til å handle fra utlandet, så lenge det er såpass billig. Og så lenge dollaren holder seg under 17kr så lønner det seg jo Skal forresten ha en bestilling til snart, da skal jeg ha meg en Makita batteri-vinkelsliper og bajonettsag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå