Baranladion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var med i en kundeundersøkelse fra Norsk Tipping og fikk telefon igår om at jeg hadde vunnet gavekort på reise til en verdi av 10.000, jævlig digg! Nå gjenstår det bare å finne ut hvor jeg skal ta med kjerring og unger, noen forslag? Vil til syden, men er lei av "turistfeller" ala Tyrkia, Hellas, Spania o.l Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer! Du kan jo dra til Dublin, Irland. Ikke noe syden akkurat men en kjempekoselig by! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer! Du kan jo dra til Dublin, Irland. Ikke noe syden akkurat men en kjempekoselig by! hehe, er faktisk dit jeg vil dra, men dama vil til syden.. Skjønner forsåvidt det etter den fantastiske sommeren i år... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har iallefall hatt lyst til å dra til Dubai eller et annet veldig.. fremmedkulturelt eksotisk land : ) Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nice grattis! jeg hadde dratt til Australia eller Portugal;D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bare reisen til Australia vil vel koste skjorta? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Portugal har jeg faktisk vurdert, andre verdensdeler blir fort litt dyrt selvom om man ikke kommer veldig langt for 10.000 med kjerring og 2 unger uansett. Hater forøvrig å fly, så ett sted som ikke er veldig langt unna og som er varmt og barnevennlig er det jeg er på jakt etter hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå