Gå til innhold

Klarer ikke velge, står mellom 2 50" plasma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
panasonic er den produsenten som bruker mest penger på å utvikle plasma. De er helt rå på plasma etter min mening. Så ut i fra de TVene ville jeg tatt panasonicen.

Anbefaler at du tar en titt på denne TVen "Panasonic TX-P42V10". Den er hakket over/bedre en G10en og til samme pris akkurat nå.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=113504

~MoFFe

eeey, v10'en jeg postet er bare 42'' så glem den... fikk nesten bakoversveis siden den var til samme pris, men nå ser jeg at den er '' mindre :p

Lenke til kommentar

Jeg var i samme båt som deg, jeg tenkte og spekulerte lenge men landet på Panasonicèn.... jeg fant ut at 1500.- er ikke så meget for en bedre tv...Panasonic har nok lengre fartstid når det gjelder plasma enn LG(Goldstar)

Min ble sendt idag men jeg får den nok ikke før ut i neste uke :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg var i samme båt som deg, jeg tenkte og spekulerte lenge men landet på Panasonicèn.... jeg fant ut at 1500.- er ikke så meget for en bedre tv...Panasonic har nok lengre fartstid når det gjelder plasma enn LG(Goldstar)

Min ble sendt idag men jeg får den nok ikke før ut i neste uke :dribble:

Akkurat sånn jeg og tenkte, tror jeg går for panasonicen, 1500 er ikker så mye mer for å få en god tv som du alikevel betaler over 10k for.

Panasonic TVen ville jeg gått for om jeg skulle velge.

Men personlig ville jeg kjøpt projector. Slepper TV lisensen og.

Slipper ikke tv-lisens siden dama plent skal ha tv-kanaler :roll:

Lenke til kommentar
Panasonicen er på vei :)

Grattis...jeg får min skjerm mest sannsynlig på tirsdag, gleder meg masse til å få en 50" i hus :p

Hvor kjøpte du og hva betalte du?

Jeg kjøpte min på elprice.no og betalte 11999.- pluss ca 800.- i frakt oppover til finnmark:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...