Gå til innhold

Hva syns dere er fair pris for et brukt Canon Powershot S3 IS?

Anbefalte innlegg

Hei :)

En arbeidskollega bestilte seg nettopp et nytt speilrefeks-kamera. Han har allerede to kameraer. Et av disse er Canon Powershot S3 IS. Han har snakket om å selge dette, og jeg har sagt meg interresert. Det ble kjøpt i -06, på ferie I Bangkok. Han hadde betalt litt over 3000 for det(Ser ut til å ha kostet 4300kr når det var helt ferskt i Norge).

Påstår han ikke har brukt det særlig mye.

Har fått låne kameraet med meg hjem slik at jeg kan teste det osv. Kameraet viser ingen tegn på at det i det hele tatt har vært i bruk. Rett og slett strøkent.

Vanlige batterier. 2 eller 4 gb minnekort. Egen Canon kamera bag.

Han har hintet om ca 2000kr. Er dette en bra deal?

Fins sikkert mulighet for å prutte ned en del :p

Hva synes dere er fair pris?

mvh

-scud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene på bruktmarkedet styrer av etterspørsel, dvs. populære modeller går høyere enn upopulære. Så langt jeg vet er ikke S3 en populær modell og vil sannsynligvis ikke bli solgt for over 1000. Forøvrig mener jeg at alder har mindre å si da modeller som G-serien og IXUS til Canon og deler av F-serien til Fuji går som varmt hvetebrød på finn til relativt stive priser.

Edit: Ser at S5 selges for 2000 her på bruktmarkedet. Om dette er riktig spørs, men du får ihvertfall mer for pengene enn S3 for samme pris.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...