slett meg plz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tenk deg at damene skulle fordeles blant mennene og de attraktive mennene får et gitt antall damer, resten ingen og damene har kun en mann. Hvor mange damer skal hver ha da? Edit: Attraktiv i definisjonen tiltrekke seg kvinner. Dvs totalen. Synes du at hver man burde ha 1 dame ca som nå, eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem? Og er antallet avhengig om du selv ville være attraktiv nok til å få damer? Antallet er også avhengig av hvor lenge hver hann har damer før han blir for gammel. Endret 28. oktober 2009 av Reproductivist Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg tar tre. Nei, kjør på med seks. Endret 28. oktober 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) De fleste damene vil gå etter penger/makt og det er også det som har bestemt antall koner man får i alle samfunn hvor man har har eller har hatt polygami. Endret 28. oktober 2009 av robertaas Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror nesten trådstarter må definere attraktiv: Er det penger eller utseende eller begge deler? Hvor setter vi grensen for hva som er attraktivt, og hvem skal sette den? Etter det er det jo bare matematikk dette, ikke politikk. Om trådstarter ser for seg en moralsk eller samfunnsøkonomisk vinkling på denne problemstillingen må ha nesten angi dette og legge premissene for debatten. Ellers blir det bare spikersuppe av denne tråden. Så jeg oppfordrer trådstarter til å utvide førsteposten, så vi vet hva vi skal diskutere, og på hvilke premisser... Eventuelle reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tar tre. Nei, kjør på med seks. Gi meg fem så spanderer jeg en ekstra på deg. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tenk deg at damene skulle fordeles blant mennene og de attraktive mennene får et gitt antall damer, resten ingen og damene har kun en mann. Hvor mange damer skal hver ha da? Edit: Attraktiv i definisjonen tiltrekke seg kvinner. Dvs totalen. Synes du at hver man burde ha 1 dame ca som nå, eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem? Og er antallet avhengig om du selv ville være attraktiv nok til å få damer? Antallet er også avhengig av hvor lenge hver hann har damer før han blir for gammel. Hvor mange menn skal en attraktiv kvinne ha? Jeg regner med at dette går begge veier? Uansett. Svaret er: Så mange som de andre kvinnene måtte tillatte uten å forlate mannen... Det er en viss form for logikk i akkurat det jeg sa der... Akkurat nå er det circa 1.05 kvinner per mann og 1.03 menn per kvinne tenker jeg -- når vi tar godkjente antall partnere man får lov til å ha av den andre parten -- og det reelle tallet på partnere er vel omtrent 1.3 kvinner per mann og 1.3 menn per kvinne hvis vi antar at litt under en tredel av menn og kvinner er utro. DERSOM kvinnenes mening om polygami ikke betyr noe for likningen blir svaret: Akkurat like mange som han klarer å vinne gunsten til. DERSOM man tvinger kvinnene til å inngå forhold til "attraktive menn" blir svaret: Da må du gjerne definere hva som er attraktivt, for jeg er lost. Endret 28. oktober 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ellers burde vel 2 holde før det blir for upraktisk. http://www.p4.no/story.aspx?id=259828 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ellers burde vel 2 holde før det blir for upraktisk.http://www.p4.no/story.aspx?id=259828 Kanskje bittelitt småproblematisk med hensyn på arvespørsmål, men slikt tenker en jo ikke så mye på når en lever livet kanskje. Det er jo bra at de 3 trives i lag da. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem? Det er faktisk en ganske normal og akseptert form for samliv som spesielt dyrkes på Oslo Øst. En mann bør ha en kvinne, i dagens samfunn blir man utbrent og havner på uføretrygd om man forsøker å ha flere chicks samtidig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ser ingen grunn til at det skal være ulovlig å gifte seg med flere. hvis alle partene er enige, ser jeg ingen grunn til at man kan ha 5 koner, eller 5 menn. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Reproductivist: Hvor mange damer ville du selv hatt, da? Forstår ikke helt hvor du vil med dette her. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Reproductivist: Hvor mange damer ville du selv hatt, da? Forstår ikke helt hvor du vil med dette her. Hvis alle andre skulle hatt like mange som meg eller ingen, et sted mellom 10 og 100 tror jeg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ikke summen helt til å gå opp her. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Flaks for oss at dette ikke blir et problem, da ingen av oss er attraktive nok til å score damer uansett. Tross alt, gutta. Vi henger på diskusjon.no. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 4. Enkelt svar. Da har man alle en stor happy foursome, hvis en slutter har man fortsatt threesome, og hvis to slutter har du fortsatt sex.. Ser ikke nedturen der helt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 4. Enkelt svar.Da har man alle en stor happy foursome, hvis en slutter har man fortsatt threesome, og hvis to slutter har du fortsatt sex.. Ser ikke nedturen der helt. Du er ikke så flink i matte, nei. Har du fire damer og en mann, er det en femkant. Og så videre. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 4. Enkelt svar.Da har man alle en stor happy foursome, hvis en slutter har man fortsatt threesome, og hvis to slutter har du fortsatt sex.. Ser ikke nedturen der helt. Du er ikke så flink i matte, nei. Har du fire damer og en mann, er det en femkant. Og så videre. Oh. Bomma litt der gitt.. Ser det nå. HAH. xD Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan svaret på tråden være: så mange han klarer uten å komme ut av telling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå