Gå til innhold

Hvor mange damer burde en mann ha?

Anbefalte innlegg

Tenk deg at damene skulle fordeles blant mennene og de attraktive mennene får et gitt antall damer, resten ingen og damene har kun en mann. Hvor mange damer skal hver ha da?

Edit: Attraktiv i definisjonen tiltrekke seg kvinner. Dvs totalen.

Synes du at hver man burde ha 1 dame ca som nå, eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem?

Og er antallet avhengig om du selv ville være attraktiv nok til å få damer?

Antallet er også avhengig av hvor lenge hver hann har damer før han blir for gammel.

Endret av Reproductivist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nesten trådstarter må definere attraktiv: Er det penger eller utseende eller begge deler? Hvor setter vi grensen for hva som er attraktivt, og hvem skal sette den? Etter det er det jo bare matematikk dette, ikke politikk. Om trådstarter ser for seg en moralsk eller samfunnsøkonomisk vinkling på denne problemstillingen må ha nesten angi dette og legge premissene for debatten. Ellers blir det bare spikersuppe av denne tråden.

Så jeg oppfordrer trådstarter til å utvide førsteposten, så vi vet hva vi skal diskutere, og på hvilke premisser...

Eventuelle reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
Tenk deg at damene skulle fordeles blant mennene og de attraktive mennene får et gitt antall damer, resten ingen og damene har kun en mann. Hvor mange damer skal hver ha da?

Edit: Attraktiv i definisjonen tiltrekke seg kvinner. Dvs totalen.

Synes du at hver man burde ha 1 dame ca som nå, eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem?

Og er antallet avhengig om du selv ville være attraktiv nok til å få damer?

Antallet er også avhengig av hvor lenge hver hann har damer før han blir for gammel.

Hvor mange menn skal en attraktiv kvinne ha?

Jeg regner med at dette går begge veier?

Uansett.

Svaret er:

Så mange som de andre kvinnene måtte tillatte uten å forlate mannen...

Det er en viss form for logikk i akkurat det jeg sa der...

Akkurat nå er det circa 1.05 kvinner per mann og 1.03 menn per kvinne tenker jeg -- når vi tar godkjente antall partnere man får lov til å ha av den andre parten -- og det reelle tallet på partnere er vel omtrent 1.3 kvinner per mann og 1.3 menn per kvinne hvis vi antar at litt under en tredel av menn og kvinner er utro.

DERSOM kvinnenes mening om polygami ikke betyr noe for likningen blir svaret:

Akkurat like mange som han klarer å vinne gunsten til.

DERSOM man tvinger kvinnene til å inngå forhold til "attraktive menn" blir svaret:

Da må du gjerne definere hva som er attraktivt, for jeg er lost.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
eller burde mennesker leve som f eks bavianer i harem?

Det er faktisk en ganske normal og akseptert form for samliv som spesielt dyrkes på Oslo Øst.

En mann bør ha en kvinne, i dagens samfunn blir man utbrent og havner på uføretrygd om man forsøker å ha flere chicks samtidig.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
4. Enkelt svar.

Da har man alle en stor happy foursome, hvis en slutter har man fortsatt threesome, og hvis to slutter har du fortsatt sex.. Ser ikke nedturen der helt.

Du er ikke så flink i matte, nei.

Har du fire damer og en mann, er det en femkant. Og så videre.

Oh. Bomma litt der gitt.. Ser det nå. HAH. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...