Zach Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Heisann Jeg lurte på om det var mulig å kunne spille Xbox360 på laptoppen min? Jeg har en Asus G71 gx som også støtter HDMI. Jeg har prøvd å koble den ene enden av HDMI kabelen i Xboxen og den andre i PCen, men det skjer ingenting. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete for å finne "skjerminnstillingene" som kanskje må til eller hva jeg skal gjøre. Jeg prøvde også å se på om det var skjedd noe med "splitt-skjermene" hvor du har oversikt over hvor mange skjermer du har koblet til og hvor mange du vil bruke osv. Der laget jeg extra, men laptop skjermen ble bare svart. Teoretisk, burde ikke dette gå ann? Eller må jeg ha flere utganger i skjermkortet evt. for at dette skal fungere? Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hjelper ikke hvor mange utganger du har, de fleste laptoper har ikke ekstern skjerminngang, som er det du trenger. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg lurte på om det var mulig å kunne spille Xbox360 på laptoppen min? Jeg har en Asus G71 gx som også støtter HDMI. Jeg har prøvd å koble den ene enden av HDMI kabelen i Xboxen og den andre i PCen, men det skjer ingenting. Både Xboxen din og maskinen din har HDMI UT. Det betyr at signaler kun går UT av den, og den ikke har mulighet til å motta signaler, kun sende. Altså, for å kunne motta eksterne signaler fra f.eks. en Xbox, PS3 eller en DVD-spiller må det være en mottaker (INN) på skjermkortet ditt, noe svært få bærbare har. En løsning blir et eksternt skjermkort med mulighet for å ta imot signaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå