turak Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det noen her som har noen erfaring med høyde forskjell mellom seg og sin sex partner? Har det påvirket sex livet på noen måte? De fleste erfaringene går vel på at gutten er høyere en kvinnen, som jeg hovedsakelig lurer på, men jeg er å interessert i forhold hvor kvinnen har vært høyere en gutten, selv om jeg betviler at det forkommer ofte. Det jeg hovedsakelig lurer på er om det har hatt noen negativ, eller positiv effekt på sexlivet. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Syns ikke det spiller noe rolle.. men har aldri kosa meg med ei dame som er høyere enn meg.. så det kan jeg ikke uttale meg om.. men like høyde eller lavere er greit Når alt kommer til alt, så er høydeforskjell av ingen betydning.. det er hva du eller dama gjør som teller Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nare se på Else og Günter, de har et fantastisk sex-liv! ^^, Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har en eks som er 7-10 centimeter høyere enn meg, funka flotters det Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke noe problem i det hele tatt. Dette tilpasser dere dere etter hvert. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 burde vel ikke være no problem i liggende akter, men kan bli litt mer utfordrende om en skal stå. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er dama høyere er det jo bare å bruke en liten krakk om dere føler høydeforskjellen ødelegger for visse stillinger Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke noe problem i det hele tatt. +1 Kjæresten min er endel lavere enn meg, ikke noe problem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg