Frigg33 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kjøpte meg en trådløs usb adapter til pcen min. Jeg har windows 7, ja lovlig. Det står at den er kompatibel med Vista, og da skulle vel det ikke være noe problem å få den til å funke? Problemet er at den ikke alltid går på, jeg må ofte restarte pc'en for å få liv i D-link'en. Og hvis pc'en står lenge, slik at den går i sove modus, så slår usb adapteren seg av, men dette tror jeg at jeg fikset. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en trådløs usb adapter til pcen min.Jeg har windows 7, ja lovlig. Det står at den er kompatibel med Vista, og da skulle vel det ikke være noe problem å få den til å funke? Problemet er at den ikke alltid går på, jeg må ofte restarte pc'en for å få liv i D-link'en. Og hvis pc'en står lenge, slik at den går i sove modus, så slår usb adapteren seg av, men dette tror jeg at jeg fikset. Noen andre som har samme problem? Går inn i strøm alternativer under kontroll panel og velg Høy ytelse, og velg så endre planinstillinger, og sjekk at den ikke har noen strømsparings funksjon på nettverkskort. Der kan du også slå av dvalemodus når den står på lenge, om ikke det er noe du vil ha da. Endret 27. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå