stiansa Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har installert Win 7 Ultimate x64 på en 160 GB S-ATA-disk, og har installert en del programmer, samt lagt ned mye tid og kjærlighet i å tilpasse og konfigurere systemet akkurat slik jeg vil ha det. Nå planlegger jeg å kjøpe to 500 GB-disker og kjøre dem i RAID 0 som systemdisk. Er det noen måte å portere alt over på de nye diskene uten å måtte kjøre en ny install? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har ikke testet dette men du kan vel bruke Acronis Tru Image eller tilsvarende gratis til å klone hele disken over på den andre. EasyBCD til å sette rett boot. Endret 27. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Du kan jo prøve med et disk clone program som Acronis ( http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ ) Men vet ikke om de støtter raid... War: du er rask i kveld. Endret 27. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bare gjettet i vildens sky, noen bruker norton ghost osv. Jeg har ikke prøvd dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå