Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det tviler jeg på at han kommer særlig langt med. Og poenget er..... At han høyst sannsynlig ikke får noen økonomisk kompensasjon for at det ligger bilder av han på en flickr-side. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) At han høyst sannsynlig ikke får noen økonomisk kompensasjon for at det ligger bilder av han på en flickr-side. Og poenget er... Edit: Poenget mitt er at innlegg av subjektiv negativ art som ikke fører frem til noe egentlig gjør mer dårlig enn bra.... Endret 3. november 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke flickr som har lagt bildene der og det er ikke flickr som er ansvarlig. Løsningen er som nevnt enkelt; kontakt personene som har lagt ut bildene og fortell at du ikke vil at de skal ligge der. Hvis de ikke ber om unnskylding og fjerner bildene gir du opp, maser eller går til sak. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takker for svar alle sammen. Jeg har fått svar på det jeg lurte på; om de faktisk hadde lov til å gjøre dette. Altså ikke. Har bedt om å få det fjernet, og blir de ikke det, så kan det være det samme. Er tross alt ikke sjenerende bilder, ei heller ikke verden undergang. Takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå