daniel_RR Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann Tenkte å kjøpe meg ny bærbar pc nå i nærmeste fremtid og har et par dilemmaz på hva jeg skal velge. I første omgang driver jeg å vurderer en macbook pro 15", ettersom denne har ca alt jeg ser etter; god ytelse, portabel og tynn, sinnsykt bra utseende, god batterilevetid, god oppløsning (1680x1050). samtidig driver jeg å ser etter noe av det samme i en pc. en kompis av meg har denne acern aspire 3810 timeline (?) (LINK), og denne ser unektelig bra ut.. men her mangler det stort på ytelser. per dags dato har jeg en 15" asus core2duo med ati x1600m, 2gb ram, wsxga+ skjerm.. en standard pc med bedre prosessor og skjermkort enn mannen i gata. dette har fungert bra i noen år nå, men føler den trenger en utskiftning. prismessig føler jeg at mellom 10 og 14000 er rimelig. er i hovedsak ute etter en pc som kan gi meg det jeg er ute etter før jeg eventuelt vurderer mac. noen tips? på forhånd takk Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 okei, takk for svar Lenke til kommentar
Tittentei26 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har kompisen din solo eller dual core prosessor? Jeg har en Acer 3810 med Dualcore prosessor. Kjempefornøyd med ytelse og batterilevetid. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2509040 Brukes til: Surfing Youtube (HD) filmtitting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå