Gå til innhold

Kjøp av ps3 fra utlandet

Xcon94

Anbefalte innlegg

Har lenge siklet over tanken på en ps3, men har bestandig trodd at dette var svindyrt å kostet rundt 5-6000 kr. Men så informerte en kompis meg at de selges for underkant av 3000 på komplett.no. Men ettersom jeg har et utrolig stramt budsjett blir ikke det aktuelt om jeg skal ha en go startpakke med et par spill..

Men ser at Amazon.com selger den for 280 dollar (ca 1600 NOK). Er det noen som har erfaringer med siden, eller andre sider fra utlandet som selger den ENDA billigere ?(ikke si ebay) Hvordan er det med toll å greier ? det jeg lurer på er om det rett å slett blir verdt å bestille fra utlandet med tanke på toll/frakt kostnad å frakt tid til slutt. Hadde vært sinnsykt fett om noen kunne funne en side som er billig/trygg, enten norsk eller utenlandsk.. Er veldig redd for å handle fra feil side å bli svindlet, eller å bli sendt en defekt maskin fra en side der ingen bryr seg

Endret av Xcon94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er europeiske blu ray filmer viktig for deg? Er gamle PS1 spill du har liggende viktig og få spilt? Service hvis maskinen skulle gå i stykker? Er det viktig? Isåfall, ikke bestill fra utlandet, det koster mer enn det smaker, i lengden vil jeg si iallefall. Har du hdtv kommer du garantert en eller annen gang til å ha glede av blu ray.

Blu ray filmer er sone inndelte, ikke alle, men mange, det vil si at kjøper du en amerikansk PS3 vil du ikke ha mulighet til og spille av europeiske filmer, men dette gjelder ikke alle, men mange, det samme gjelder PS1 spill hvis det skulle være aktuelt.

Det er så mange som sier det er så bra og bestille fra utlandet/importere, men personlig så mener jeg at de hundrelappene eller tusenlappen du sparte på det, halverer gleden med den konsollen. Men det er selvfølgelig mitt synspunkt, for hvis du kun skal spille PS3 spill, og ikke bryr deg om blu ray og enklere service, så peis på, bestill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...