verwooks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Roccat kave er et 5.1 headset. Hva slags instillinger skal jeg bruke? Den som heter "Headphones" eller "5.1 Speakers"? 1. Får jeg surround i headsettet i spill om jeg har instillingen "Headphones"? 2. Skal jeg bruke forskjellige instillinger til spill og avspilling av musikk?`F.eks spotify osv. Creative opplegg: X-Fi CMSS 3D ... bruker "dere" denne? Denne kan brukes for begge instillinger. Med f.eks 5.1 speakers setting og velger "stereo surround" underkategori blir lyden VELDIG fyldig. Akuratt om alle høyttalerne brukes. Slår jeg den av blir det helt tamt i forhold. Men tror ikke det er helt greia å bruke annet enn "front" høyttalere til musikk? Vet ikke men ... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har lurt på akkurat det samme, har bare hørt andre si at man skal sette på 5.1 og skru av cmss. Men det er kun hva jeg har hørt noen si. Ikke vet jeg, men skulle ønske mer utfyllende informasjon følgte med. Jeg er ikke helt sikker en gang om ledningene er på riktig plass, siden de ikke har samme farger som mitt Xi-Fi xtremegamer lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå