ahpadt Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei! Noen som kan gi meg en steg for steg guide, om hvordan man fjerner gammal goop fra cpu , slik at jeg kan bestille Artic Silver 3, og legge på det :razz: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Isopropanol, en forklaring trengs ikke Vask gørra av :smile: Lenke til kommentar
eSik Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Isopropanol nytter ikke til å vaske bort gørra.. Bruk White Spirit, og så isopropanol for å rense vekk fettrestene etc Lenke til kommentar
magle Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 hva med klut til å ha white spirit/isopropanol på? noen som veit hvor man får tak i antistatiske kluter, eller bruker man no annet? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 bruk en vanlig klut ja. du burde også planslipe ribba for å få overflaten jevn. bruk 400 og 600 papir, og legg det oppå et gammelt speil eller no (som er helt flatt). og slipp den helt ned. så vasker du med isopropanol etterpå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg har ikke noe erfaring med plansliping da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå