Gå til innhold

]X360] Visualizers - Rekrutering av medlemmer


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen venner har nylig opprettet Xbox 360 klanen "Visualizers".

 

Vi har lagd en hjemmeside, visualizers.webs.com, her finner du ting som forum som vi har ambisjoner om å lage til et rikt og aktivt forum og hvordan lage en søknad for å bli med i klanen +++. Dette er ikke nødvendig med det første, bare hit "member" og "Sign up". Det første perioden trengs ikke noe søknad, men etterhvert må alle nye medlemmer fylle ut en liten søknad.

 

*På Webs.com er det litt tungvindt å bli medlem, først må du registrere deg, så må jeg godkjenne deg, så må du klikke på en link for å bli "Complete Member"*

 

Vi starter opp i det små med en litt "ForFun" klan hvor vi i hovedsak bare snakker sammen om spill, avtaler vennelige sessions over Xbox LIVE hvor vi spiller sammen osv. Vis presset om en mer seriøs klan med treninger, klankamper og skikkelige A / B / C lag øker, vil dette selvfølgelig bli hørt og jeg med andre leder vil ta rettning etter ønskene.

 

*Jeg mener ikke at vi begynner som en useriøs klan som aksepterer forum-spam, skrikete 8 åringer og at man aldri spiller med klanen / poster noe forumet*

 

Vi kommer i hovedsak til å fokusere på Modern Warfare 2, for vi har håp om at dette spillet vil åpne opp for godt lagspill over internett og et morsomt spill man kan spille sammen. Vis det blir ønsker om en gruppe i f. eks. Halo 3 kommer vi til å vurdere dettte.

 

*Vis du IKKE har planer om å kjøpe Modern Warfare 2, så kan du fortsatt bli med i klanen, for du kan avtale vennlige sessions i f. eks. Forza Motorsport 2 eller Halo 3 +++, men klanledere vil i hovedsak fokusere på Moden Warfare 2*

 

Takk for at du tok deg tiden, registrer deg på hjemmesiden vår, test communitiet vårt og bli et fullblods medlem. Spørsmål kan besvares i forumet under.

 

Sees på slagmarken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket ut siden deres. Vi har en liten side, med forum også. Hvor vi er hovedsaklig en clan men vi er også et forum til andre claner. Vi er 3 forskjellige claner der nå, og vi lurte på om kanskje dere også ville bruke forumet vårt i ny og ne? Du får ihvertfall link.

 

 

Hvis dere har CoD4 eller CoD5 er vi intrisert i clan match. Og hvis dere vil kan vi gjerne ha en liten ''allianse''. ; p

Lenke til kommentar

Hei.

p0pc0rn: Vi har ikke bestemt hvilke spill som kan støttes utenom Modern Warfare 2.

Vis medlemmene vil ha klan i Halo 3, så lager vi det. Vis ønsket faller på et drifte-team i Forza Motorsport 3 vil dette også bli opprettet. Et ønsket størst om et lag i Gears of War (2), så vil dette også være en mulighet osv osv.

 

Men klanlederene vil først og fremst fokusere på en aktiv klan i Modern Warfare 2 hvor vi håper på aktive medlemmer.

 

Kort svar: Hvilket som helst spill :p

 

JT_NIKO: Tittet litt på hjemmesiden din, virket som en ganske liten clan.

Din klan var på 6 medlemmer og Crosslings var på 11 medlemmer. Min klan har nå 10 medlemmer. Da har vi 27 medlemmer, og vi begynner å snakke en ordentlig klan :)

Vi kunne godt lagd en "Alliance", men da syntes jeg det hadde vært hakket morsommere å sette sammen alle 3 klanene. Vi blir enige om hvilken hjemmeside vi bruker, hvilke personer som settes som klanledere å deretter holder klanen oppe.

 

Vi spiller endel CoD 4, kunne godt knust dere i liten clan match :D

 

Spørsmål:

Hva tenker du om det, kunne du snakke med klanlederen for Crosslings om ideen?

Hvilke spill spiller din klan / crosslings?

Er dere en bare "ForFun" klan, eller kunne dere tenke dere en litt mer seriøs klan hvor vi snakker lagtaktikk og klankamper?

Hvor aktiv er klanen din?

Lenke til kommentar
Hei.

p0pc0rn: Vi har ikke bestemt hvilke spill som kan støttes utenom Modern Warfare 2.

Vis medlemmene vil ha klan i Halo 3, så lager vi det. Vis ønsket faller på et drifte-team i Forza Motorsport 3 vil dette også bli opprettet. Et ønsket størst om et lag i Gears of War (2), så vil dette også være en mulighet osv osv.

 

Men klanlederene vil først og fremst fokusere på en aktiv klan i Modern Warfare 2 hvor vi håper på aktive medlemmer.

 

Kort svar: Hvilket som helst spill :p

 

JT_NIKO: Tittet litt på hjemmesiden din, virket som en ganske liten clan.

Din klan var på 6 medlemmer og Crosslings var på 11 medlemmer. Min klan har nå 10 medlemmer. Da har vi 27 medlemmer, og vi begynner å snakke en ordentlig klan :)

Vi kunne godt lagd en "Alliance", men da syntes jeg det hadde vært hakket morsommere å sette sammen alle 3 klanene. Vi blir enige om hvilken hjemmeside vi bruker, hvilke personer som settes som klanledere å deretter holder klanen oppe.

 

Vi spiller endel CoD 4, kunne godt knust dere i liten clan match :D

 

Spørsmål:

Hva tenker du om det, kunne du snakke med klanlederen for Crosslings om ideen?

Hvilke spill spiller din klan / crosslings?

Er dere en bare "ForFun" klan, eller kunne dere tenke dere en litt mer seriøs klan hvor vi snakker lagtaktikk og klankamper?

Hvor aktiv er klanen din?

 

 

For det første: At vi er 6 medlemmer viser bare at vi ikke er en gjeng som tar inn hvem som helst. Clan Match? Ja, takk. Sammensveising? Ja, det kan være noe det der. Har hørt med Crosslings før og de vil ikke. Men vi vil kanskje. Vi er litt ''ForFun'' og Hardcore gamers samtidig. ForFun i private, GTA og lignende. Hardcore i Ranked og i Clan Matches. Spillerene er daglig aktive, clan matcher innimellom, og vi er ofte med hverandre i spill og party.

 

 

Skal bare fortelle deg en ting: Min forrige clan, RoW (Rise of War) ble oppløst fordi vi var for mange, rundt 40 stykker xD Vi tok inn alle som ville og det ble aldri aktivitet. Så hvis dette kommer til å skje igjen så gidder jeg ikke. Men jo, det er en mulighet. Har et par spørsmål jeg og ...

 

 

 

I klanen din, bytter folk clan-tags eller gamertags?

Hvor aktive er ''dine''?

Er dere noe aktiv med clan matcher?

Hvor gamle er de i clanen?

(Svar gjerne på PM)

 

Også en annen ting: Registrerte meg på siden, men når jeg skal poste noe så står det: You are signed in as: JT NIKO. Så får jeg ikke skrevet noe :S

Og om du er grei så; Registrere deg på siden vår?

 

 

 

 

 

Snakkast i morgen.

Lenke til kommentar

Vi er en nyopprettet klan som helt klart ser etter ny medlemmer for å lage klanen større.

 

Vi er i en liten periode nå og frem til release av Modern Warfare 2 hvor vi tar in de fleste medlemmer uten noe søknad / grunnlag. Vi håper på ca. 20-25 medlemmer ved release av Modern Warfare 2. Deretter vil vi starte som en aktiv klan som spiller masse sammen.

Medlemmer som ikke er aktive (aldri) i klansammenheng vil bli oppfordret til å ta del i klanen, og vis dette ikke hjelper vil medlemmet bli sparket fra klanen.

Når vi har kommet over denne prosessen og funnet de 15 +/- medlemmene som spiller aktivt med klanen kan vi evt. bytte gamertag, men dette er noe vi kommer til å diskutere sammen med alle medlemmen. Midlertiding er det bare ViZL i "clan tag" på CoD 4.

 

8 av medlemmene i klanen er meget aktive ( av 10 )

 

Vi har ikke spilt noen clan matcher ennå. Dette skyldes nok mye at klanen er nyopprettet.

 

Vi har ikke satt noen aldersgrense for klanen, men vis personen er veldig umoden vil han ikke bli godkjent. Umoden mener jeg HAUGER av skrivefeil i forumet, skriker mye over voice chat og er rett og slett barnslig.

 

Synd at Crossling ikke vil ha noe med en sammensveising å gjøre.

Mente ikke at klanen din på noen som helts måte er "liten", skjønner godt at dere ikke tar in hvem som helst. Vi kunne godt tenke oss 15 aktive medlemmer, aldri 40 som RoW hadde :)

 

Liker at dere er "ForFun" og Hardcore på en gang, litt mitt ønske for ViZL etter release av Modern Warfare 2.

 

Den tanken som gnager i hode mitt er: LGS sine 6 aktive medlemmer + ViZL sine 8 aktive medlemmer + strenge krav om medlemskap + hjemmeside = EN KLAN :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...