xzenzo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har gjort ferdig en skole oppgave som flere i klassen gjerne vil ha, men jeg vil ikke at de bare skal klippe og lime inn slik det passer og få en mye lettere jobb enn meg som allerede har gjort den ferdig. Er det noen måte man kan forhindre at andre kan klippe ut deler av teksten? "låse" teksten slik at den ikke kan endres? ja, de kan fremdeles skrive av men de må skrive det og det blir mer moro for meg! :!: Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja. Installer en PDF-printer på maskinen. Så printer du ut direkte fra word (eller hvilket som helst annet program). Men istedet for at du får det på papir via en fysisk skriver, så lagres det som en pdf-fil. Bruker selv Bullzip pdf printer. Du trenger forøvrig ghostscript (husker ikke om den følger med installasjonen av bullzip pdf i farta) og den finnes her. Lenke til kommentar
xzenzo Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 har lastet ned bullzip og gostscript. jeg kan riktig nok ikke lime inn/skrive i teksten men det er fremdeles mulig å kopiere ved merking av tekst, fant ingen instillinger som forbød dette men går det an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå