anjaanja Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er på utkikk etter en serie som gikk på barne-tv før. Tegnefilm. Norsk. To "detektiver", en gutt og en jente, samt en hund. De er rimelig lealause i kroppen og vangler rundt når de går. Tror de hadde med seg forstørrelsesglass og greier. Noen som skjønner hvilken serie jeg mener? 1 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ringer ingen bjeller. Sånn ca. når gikk dette da? Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vil anslå at det er rundt 10 år siden. Pluss/minus. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Einaste eg kan tenke på med gut(mann)/jente/hund er Inspector Gadget. Endret 28. oktober 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Haha "DI TRE AGÆNTAAAN!!!" "- Han Tommy, ho Siri og han Sibelius" Uten tvil serien du er på jakt etter. Endret 28. oktober 2009 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha, JA! TAKK! Åh, herlig. Dette har jeg lurt på så sykt lenge. AH Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vet jeg så på dette en del, men kan egentlig ikke huske noe spesifikt fra programmet. Husker i grunn bare navnet Sibelius, og nå også navnet på serien, etter en påminnelse fra Nevnarion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå