elvenbow123 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hei folket! Jeg er en 15 år gammel gutt som synes at jeg mister uvanlig mye hår. Kan dra hånden gjennom håret og ende opp med 4-5 hårstår mellom fingrene mine... hvis jeg gjør det rundt hele hodet så sitter jeg der med 30 hårstrå Er det vanlig og miste hår på min alder? Burde jeg sjekke det opp? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Helt normalt. Man mister hår hver dag. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heh, er selv 19 og opplevde for litt siden det samme. Daglig mistet jeg en god del hårstrå, men over månedene har jeg ikke sett noe forskjell i det hele tatt. Offtopic: På fredag klippet jeg meg nærmest skallet, med bare bunnhår igjen - just for fun. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har samme problem selv. er 14 år gammel. Er litt redd. Kjøpte sebamed sjampo den er visst 100% naturlig eller noe sånt får håpe det går bedre. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Har samme problem selv. er 14 år gammel. Er litt redd. Kjøpte sebamed sjampo den er visst 100% naturlig eller noe sånt får håpe det går bedre. Kanskje jeg burde prøve no sånt jeg å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå