p0pc0rn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har så inderlig lyst på ett nytt 360spill. Er lei de jeg har. Er det noen som vet om noen gode spill, eller kommende? Skyting/FPS helst Har bestillt MW2 så den vet jeg om. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva har du fra før? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Battlefield Bad Company Fallout 3 GTA IV Assain's Creed Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Anbefaler Borderlands, det er et RPS. Blanding av RPG og FPS. Det er morsomt, masse forskjellige oppdrag, du drar med deg skills og classes. Du er i level da, og fienden, så du baserer hvor gode folk er på levler. Også er det en litt kul ting med spillet da: The game with MILLIONS OF GUNS! Det er masse forskjellige våpen på det, det er fett ^^, Og om noen vil så blir jeg gjerne med på Co-op ; p Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Støtter Borderlands. ^^ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Eneste minus jeg syntes om spillet er at det er litt for animert. Kunne godt laga det så det så litt ekte ut, men uansett .. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 En kompis fikk det tilsendt i posten i dag. Så bak på coveret at det kun er 2-4 spillere online? :S Stemmer det? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, fordi at spillet er ikke basert på online, eller de er basert på co-op. Men ikke sånn som Call of Duty, at man spiller mot hverandre. Det er bare 2-4 spillere sammen som gjør oppdrag, o.l. Men alikevel: Story moden er elskbar. Og co-op er kult det og : P Også er det masse forskjell på oppdragene så du blir aldri lei Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Også må du selvfølgelig skaffe Gears of War & Gears of War 2... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Også må du selvfølgelig skaffe Gears of War & Gears of War 2... Egentlig ikke... Du burde vente på Left4Dead 2 om du ikke skal ha det til PC. Eneren er utrolig bra, toeren blir bare bedre på all områder. Borderlands er også veldig fett om du har noen å spille med. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har tenkt litt på L4D2 ja. Skal sjekke ut demoen som kommer neste uke først! Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har så inderlig lyst på ett nytt 360spill. Er lei de jeg har. Er det noen som vet om noen gode spill, eller kommende? Skyting/FPS helst Har bestillt MW2 så den vet jeg om. Du har jo Halo 3: ODST, hvor du får med hele multiplayer-pakka fra halo 3 og en beta-key til Halo: Reach. Jeg syntes ihvertfall at disse er gode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå