564215 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skal kjøpe meg et par høytalere til iPoden for trening. Jeg ønsker god lyd og bass, men vil helst unngå å måtte tømme bankkontoen helt. Har tatt en titt på Logitech AudioStation Express som har fått gode karakterer, og lurer på hva som er forskjellen på den og denne? Kom gjerne med andre anbefalinger! Lenke til kommentar
erf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er på jakt etter noe av det samme selv. Noe av det beste du kan få tak i til det bruket er vel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=393497 Denne er litt dyr, men logitech har en del som er billigere, men har ikke lest noen erfaringer om dem. Noen som har erfaringer med noen av disse: Logitech Pure-Fi Anywhere 2 Logitech Audiostation Express Logitech Pure-Fi Express Plus Lenke til kommentar
erf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Var innom elkjøp i dag for å høre på Ipod dockinger. Lyden i Logitech Pure-Fi Express Plus var ikke overaskende bra, regner med at den er my det samme som i Logitech Audiostation Express. Den var grei nok, men sytes det er litt for lite trøkk for trening. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva med et par aktive høyttalere med jack-inngang? Om du ikke er avhengig av laderfunksjon, eller fjernstyring vil det gi mye for pengene. Alternativt så trøkker B&W Zeppelin sykt bra! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Har spurt kommunen etter midler til å bruke på et annlegg nå. Så da kan jeg kjøpa hva som helst. Lurer på om det kunne være lurt å kjøpe en boomblaster? Vet dere om en spiller som kan er ideel til treningsrom? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Boomblaster er heilt ubrukeleg, kjøp noko skikkelege greier. Kor mykje har du å bruke? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke fått noe beløp enda, men regner med at jeg får beskjed om å kjøpe noe og sende regning til kommunen. Så litt på denne. Men hva er grunnen til at boomblastere er søppel? Forslag til annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå