FrihetensRegn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Yamaha har nåke på gang, men veit ikkje heil kva sjølv, trur det har nåko med bedre ytelser å gjere. Det er berre til å sjekke ut http://www.yamahagamechanger.com/. Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gledar meg til 20. november Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Kanskje det er ein ny V8'er med 400 HK? Det er sikkert mulig å skvise litt meir power ut av ein 5.3l motor. Eller kanskje litt meir radikalt; ein elektrisk motor ala 150 HK? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kanskje det er ein ny V8'er med 400 HK? Det er sikkert mulig å skvise litt meir power ut av ein 5.3l motor. Eller kanskje litt meir radikalt; ein elektrisk motor ala 150 HK? hadde vært NICE med en 400 HK V8... Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så kva synst dåke? Var visst ein firetaktar som yter like bra som ein totaktar Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Ja ein litt kjedelig sak dei kom med hehe. Men at den er ein V6'er 4-takt på 4.2l som veier mindre enn 505 lbs (230 kg) (V-Max to takter med like mykje hester veier 539 lbs) er ganske imponerande. Den skal visstnok også være raskare i akselerasjon og toppfart, nåke som betyr at dei har gjort ein veldig god teknisk jobb med motoren. Den bruker også 13 % mindre bensin enn to-takteren på 3.3l. Men dette er jo tall frå Yamaha sjøl, ikkje akkurat heilt nøytralt med andre ord :-) Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Imponerande er det absolutt, eg gledar meg til å sjå dei første uavhengige testane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå