JonnyL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei Jeg sliter litt med min siste XP-installasjon! Jeg har satt opp en XP-maskin som filserver og som jeg da har delt ut ressurser fra. På min forrige maskin og de andre 2 maskinene jeg har, får jeg tak i og mappet opp alle de delte ressursene som stasjonsbokstaver. På min nye maskin går ikke dette! Jeg får mappet opp 1 drive, men resten går ikke. Jeg får noen feilmeldinger jeg forstår, men likevel ikke forstår! (se vedlegg) Alle står i samme "Workgroup" og alle er innenfor samme IP-range. Har prøvd å sammenligne min maskin med de andre og umiddelbart klarer jeg ikke å finne noe avvik! Er det noen som forstår problemetikken min og som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) hvor mange brukernavn har du i dette oppsettet? ut i fra feilmeldingene ser det ut som at du prøver å koble til ressursene med flere forskjellige brukernavn/passord. om jeg ikke tolker helt feil så funker det dårlig å bruke login Ola/123 på share \\XP-en\C$ og login Per/abc på share \\XP-en\D$ fra samme maskin.. Endret 27. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå