rubbels94 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg har glemt navnet på et spill til Playstation 1. Det hadde vært litt morsomt å fått tak i det spillet igjen. håper noen kan hjelpe meg! Beskrivelse av spill: bilskytespill(bare kjøre bil, og bilen kan skyte) På en player kunne man kjøre rund og skyte "generators" man kunne også skyte på hverandre tror man hadde raketter og andre våpen(maskingevær osv) Lite specs, men håper det holder. Det var noe strømnetting(tesla) også tror jeg. Med vennlig hilsen rubbels94 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) twisted metal eller Vigilant 8? Endret 27. oktober 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Forøvrig heter det "hvilket" spill. Et spill er ingen person, det er en gjenstand. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 eller var det Rogue Trip: Vacation 2012? nå tror jeg at ejg er tom for forslag... Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 nei, ingen av de tror det var grå farge og noe annet på cdplaten Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 gamespot: playstation : Car combat Lenke til kommentar
Korktavla Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Jeg har glemt navnet på et spill til Playstation 1. Det hadde vært litt morsomt å fått tak i det spillet igjen. håper noen kan hjelpe meg! Beskrivelse av spill: bilskytespill(bare kjøre bil, og bilen kan skyte) På en player kunne man kjøre rund og skyte "generators" man kunne også skyte på hverandre tror man hadde raketter og andre våpen(maskingevær osv) Lite specs, men håper det holder. Det var noe strømnetting(tesla) også tror jeg. Med vennlig hilsen rubbels94 Var det revolt? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvem vet jeg ikke hvem er, men hvilket tror jeg at er Vigilant 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå