larsingedude Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hey, noen som kan guide meg gjennom hvordan jeg bestiller e-faktura hos netcom? stor takk, sliter veldig med det =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det skal komme opp som et valg etter at du betaler den første fakturaen fra de i nettbanken din . Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Evt. se i nettbanken din om du har et valg som heter efakturatilbydere. Når du finner NetCom på listen bestiller du efaktura, og taster inn KID-nummeret fra siste faktura som referansenummer. Det tar noen dager fra du har bestilt eFaktura til det blir aktivt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Evt. ring netcom kundeservice å hør med de Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har det problemet at E-fakturaen dukker opp ferdig utfylt i nettbanken, men alternativet om å betale den er ikke der? E-faktura funker knirkefritt på alt unntatt Netcom her hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå