Varingskallen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hei, jeg er 14år gammel og ca. 160 cm høy. Jeg skal kjøpe Twintip ski for andre gang. Jeg jibber mest men kjører litt freeride også. Hvordan Twintip ski burde jeg kjøpe, hvor lange burde de være og hvilket merke skal jeg kjøpe ? Prisklasse: Fra 3500,- til 6000,- kroner. ------Varingskallen------ Endret 1. november 2009 av Varingskallen Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Et tips er å skrive hvordan prisklasse du tenker på. Lenke til kommentar
Varingskallen Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Et tips er å skrive hvordan prisklasse du tenker på. Det har jeg gjort nå Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde sjekka ut sider som friflyt.no kanskje kjøpt ett blad med en rekke skitester osv. Jeg ville gått for noe sånt som: http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=12&...articlenr=52665 var jeg deg. En en utrolig god ski som passer utmerket til jibbing og funker for litt freeride også. Men du burde ha breiere ski skal du kjøre en del freeride, men dette gjør de mer klomsete og ikke så gode til park. Lykke til Endret 28. oktober 2009 av sanktbauer Lenke til kommentar
Varingskallen Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde sjekka ut sider som friflyt.no kanskje kjøpt ett blad med en rekke skitester osv. Jeg ville gått for noe sånt som: http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=12&...articlenr=52665 var jeg deg. En en utrolig god ski som passer utmerket til jibbing og funker for litt freeride også. Men du burde ha breiere ski skal du kjøre en del freeride, men dette gjør de mer klomsete og ikke så gode til park. Lykke til Takk Lenke til kommentar
Varingskallen Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg har funnet 4 par jeg liker K2 Disorderly, Salomon Shogun, Salomon Dumont og Dynastar Troublemaker 07 Trenger hjelp! ------Varingskallen------ Endret 1. november 2009 av Varingskallen Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Spør i butikken:) De veit vanlegvis kva ski som er det beste. Om du ikkje liker noen av skiene de har i butikken, så kan du jo også sjølvsagt gå eit annet sted og se på andre butikker. Lenke til kommentar
Varingskallen Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Nå har jeg funnet ut hvilke twintipski jeg skal kjøpe, de utvalgte ble K2 Disorderly Takk for all hjelp! ------Varingskallen------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå