DaCooL Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har prøvd Nero, den nyeste versjonen. B's Recorder Gold, og flere... Det er bare CloneCD som greier å finne brenneren, og som vil brenne. Hva kan dette skyldes? Windows XP AMD XP 3000+ ATI Radeon 9700 Pro 1024MB RAM 2x 120GB Western Digital Caviar MSI KT4 333FSB Lenke til kommentar
DaCooL Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Samsung CD-R/RW SW-252B Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Og hva med programmet som fulgte med brenneren ? funker det ? Lenke til kommentar
DaCooL Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg tror jeg har funnet ut hva som er problemet. Det brennerprogrammet som fulgte med brenneren saug, så deror ville jeg bruke et annet. Men ingen av de andre hadde support for brenneren min... Vet dere hvor jeg kan laste ned noe som gjør at foreksempel Nero eller B's Recorder Gold får support for den uten å betale i dyre dommer for å oppgradere til en nyere versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå