Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen som skal kjøpe DJ Hero?

claes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt å bestille dette fra Elkjøp til 799, har aldri likt Guitar Hero og alt det så mye men siden det er litt Hip Hop osv. involvert her frister det veldig. Og det ser gøyere ut på en turntable enn en gitar for min del. Er jo like greit å bruke 799 enn å bruke den 399 + 2 spill greien på GameStop, siden 2 spill er jo verdt 2-300 uansett. :)

Lenke til kommentar

Første turntablet jeg fikk, fikk jeg problemer med etter litt spilling med at den begynte å trykke vilt på knappene (grønn,rød,blå) når plata spant rundt og ved scratching. Var å byttet den og nå har den andre begynt å gjøre det samme, leser at det er flere som har hatt problemer med det samme på andre forum. Dårlige greier, gidder ikke dra å bytte en gang til :roll:

Lenke til kommentar

Endte opp med å kjøpe det tidligere i dag ja, bestilte på elkjøp.no og brukte "collect@store" og kjøpte det i Bergen til 799 på butikken selvom det sto 999 på selve pakken siden jeg hadde bestilt på nettet. Gode greier!

Spilte 3-4 timer i strekk, kjempegøy. Håper ikke jeg har noe slike problemer som du har Claaes, men fy faen så gøy det var. Likte aldri Guitar Hero som sagt tidligere, men dette er veldig mye bedre som husgutt sier. Fantastisk kjøp, og syns 800 er veldig greit for alt. Herlig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...