tommmy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjører gamestop fortsatt tilbudet om å bytte inn to spill å betale 300 for dj-hero? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror det bare gjelder på forhåndsbestillinger, så når spillet er kommet ut, gjelder det ikke.. Men er jo forsåvidt bare å høre med de, og høre hva de sier. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen her som kan si litt om spillet? Ser ganske kult ut, blir nok kjøp senere Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Meh, har spilt endel timer nå idag, og jeg må si at jeg ble skuffet over mesteparten av sangene. Det blir litt for rotete eller masete for min del. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Prøvde dette hos en kompis, utrolig gøyalt og fengende som fy! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 kjøpte renegade edition! Knallkult spill! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjører gamestop fortsatt tilbudet om å bytte inn to spill å betale 300 for dj-hero? Etter forhåndsbsetillingstilbudet gikk ut er det 2 spill + 399,- Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor lenge er det DJ-Hero til 399,- ved inbytte av to spill på Gamestop? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vurderer sterkt å bestille dette fra Elkjøp til 799, har aldri likt Guitar Hero og alt det så mye men siden det er litt Hip Hop osv. involvert her frister det veldig. Og det ser gøyere ut på en turntable enn en gitar for min del. Er jo like greit å bruke 799 enn å bruke den 399 + 2 spill greien på GameStop, siden 2 spill er jo verdt 2-300 uansett. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Første turntablet jeg fikk, fikk jeg problemer med etter litt spilling med at den begynte å trykke vilt på knappene (grønn,rød,blå) når plata spant rundt og ved scratching. Var å byttet den og nå har den andre begynt å gjøre det samme, leser at det er flere som har hatt problemer med det samme på andre forum. Dårlige greier, gidder ikke dra å bytte en gang til Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 har heldigvis ikke opplevd det selv.. Spillet er sykt fett, klarer ikke slutte å spille. Så her er det bare løpe å kjøpe! Synes selv ikke guitar hero er såå fett. DJ hero slår rock band og guitar hero LETT! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Endte opp med å kjøpe det tidligere i dag ja, bestilte på elkjøp.no og brukte "collect@store" og kjøpte det i Bergen til 799 på butikken selvom det sto 999 på selve pakken siden jeg hadde bestilt på nettet. Gode greier! Spilte 3-4 timer i strekk, kjempegøy. Håper ikke jeg har noe slike problemer som du har Claaes, men fy faen så gøy det var. Likte aldri Guitar Hero som sagt tidligere, men dette er veldig mye bedre som husgutt sier. Fantastisk kjøp, og syns 800 er veldig greit for alt. Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå