claes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen andre som skal kjøpe det på fredag? Selv er jeg litt i tvil mtp. pris og hvor lenge det er morsomt, men det ser ihvertfall ganske fett ut Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Blir vel å hente det på gamestop på fredag byttet inn spill så blir bare 299kr for det Får bare håpe det er kult Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tror neppe jeg skaffer meg det. Ser ikke så alt for fristende ut. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg skal også hente det på gamestop fredag.. Spillet fikk forresten 9.0 og outstanding på ign.. Kommer til å bli helt konge.. http://xbox360.ign.com/dor/objects/1428089...vdr_102609.html Endret 28. oktober 2009 av husgutt Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 IGN Australia ga det kun 7/10, og kun 6.5/10 under lasting appeal/levetid, det jeg er mest redd for. Er ikke veldig keen på å svi av 1000kr på et spill som blir kjedelig ganske så fort Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 kjøp to billige spill på gamestop og bytt de inn, så får du djhero for 300 + 2 x 119 kr. blir da ca 550 kroner.. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vurderer å skaffe meg det etterhvert. Men er veldig i tvil, ser morsomt ut men også litt vanskelig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har prøvd det og Guitar Hero falt mer i smak for å si det slik. Var gøy en kort stund, og deretter dabbet det fort av, men kan jo ha noe med at min koordinasjon ikke er på topp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal ha det, trenger bare pengene først. De jeg hadde satt av, gikk til kjøp av nye harddisker da to stk synger på siste verset. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 folk vil alltid være skeptiske til det som er nytt.. Uten å ha googlet for mye, tipper jeg det var mye skepsis til guitar hero da det kom også.. Dj hero fikk forøvrig 8,8 på gametrailers.. http://www.gametrail...d-dj-hero/58264 Jeg gleder meg ihvertfall veldig til spillet. Men skjønner at folk venter litt, iom at det er veldig mange bra spill på vei i disse dager Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ble til at jeg byttet inn 2 gamle og dårlige spill jeg hadde liggende og ga 300 for spillet så da er det bare å hente det imorgen etter skoletid, gleder meg Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skal kjøpe det, men usikker på om jeg skal som hip hop fan slå til med Renegade Edition! Men ettersom jeg har forstått er låtene fra jay og em bare på cd og ikke til selve spillet. Så da er eneste plusset stativet, desgin og 2 cd'er ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja også en liten koffert å ha det i Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 stativ må jo være praktisk da, samme med koffert egentlig. Ellers hadde jeg virklelig håpa cd'ene var til å spille med :S Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Var nede istad og har spilt gjennom et par sets nå, fyttigrisen det er moro Synes det er mye kulere en Guitar Hero, føler meg mer som en DJ en som en gitarist i GH Begynte rett på medium og der går det helt greit, får 5 stjerner på det meste, og hvis ikke tar jeg sangen bare på nytt Eneste negative jeg har å nevne er at crossfaderen er litt "løs", den sklir liksom altfor lett og den har vanskelig for å stoppe på midten liksom, man blir vant til det da Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 enig med ovenfor. Mye bedre enn guitar hero og rock band.. Kongespill Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dette var faktisk fryktelig morsomt, og mye morsommere enn GH, enda jeg føler det er litt vanskeligere. Mer forskjellige ting å tenke på. Helt klart verdt de 300 kr jeg betalte for spillet. Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes faktisk dette er lettere en GH, på GH slet jeg med at jeg måtte flytte hånda på de vanskeligere vanskelighetsgradene til den siste knappen, her ligger alt til rette og det går så det suser Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 enig. oransje knapp på guitarhero/rb er et helvete.. (for meg ihvertfall) Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Tror jeg har fått ett problem med turntablet mitt, når jeg spinner rundt så virker det som om den trykker ned knappene. Altså, jeg prøver å ta en rewind og på vei rundt så blir alle 3 knappene trykket ned og ødelegger multipliern. Hvis jeg setter litt fart i den er det enda verre, da ser du den trykket helt vilt uten at jeg er i nærheten. I menyen også, da hopper den frem og tilbake mellom menyene fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå