CCola Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann! Plages med at jeg ikke får opp selve media center programmet når jeg extender deskopet. Da kommer det bestandig opp på PC skjermen, noe jeg ikke vil ha.. Any idea hvordan jeg klarer å få den til å bestandig komme opp på TV'en når jeg trykker på den? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Burde vel kanskje nevnes at jeg har et ATi HD 4890, og det skal kjøres over til et 42" plasma med HDMI. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kjør Mediacenter i et vindu (ikke maksimert) -> dra vinduet bort på TV'en -> Sett det på fullskjerm igjen. Så går du inn på "Settings" -> "General" -> "Windows Media Center Setup" -> "Configure your TV or monitor". Der må du velge at du vil at Mediacenter skal bruke den nåværende skjermen (TV'en din mao.) Det funker i alle fall fint her, kjører en LCD-TV via HDMI fra HD 4870. Media center starter alltid opp på TV'en. Men det skal nevnes at når media center er i fullskjerm på en annen skjerm enn hovedskjermen, så låser den musepilen til den skjermen, slik at du ikke kan gjøre noe annet med dataen. Endret 28. oktober 2009 av iskaldcola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå