avtrekkeren Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jah, da klarte jeg det kunststykket å velte den ene skjermen min (17" Eizo LCD) over tastaturet mitt fra passe høyde, noe som førte til at A og S falt av... S fikk jeg fikset, men A gikk til h... Så nå skriver jeg A uten tast på tastaturet (trykker på en gummiknott - det går tregt!). AnywAys.. Må ha nytt tastatur - og elsker DiNovo Edge grunnet de ekstremt behagelige tastene (syns jeg da) - for de som ikke har prøvd så er det altså et slags laptop-tastatur - meget responsive taster som oser kvalitet, og har kort vandring. Bråker ekstremt lite, og i motsetning til enkelte laptoptastatur så er det litt motstand i disse tastene - de ligger ikke bare løst og slenger. Så, jeg vil egentlig ikke betale 1200kr for et nytt DiNovo Edge - så lurer på om noen har prøvd noen greie tastaturer med samme typer taster? Funksjoner og slikt driter jeg i - er tastene jeg må ha - trenger hverken numpad eller annet. Så må det være trådløst. edit: skjermen overlevde helt fint - men det tragiske er at den er mindre verdt en tastaturet :/ Endret 27. oktober 2009 av KriFos Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Alle DiNovo har nok samme typer taster - jeg hadde i alle fall den første diNovo opplegget som kom (separat numpad), og den har samme type eminente taster som DiNovo Edge. Her har du en til 600kr: https://prisguiden.no/product.php?product_id=100446 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Takk for informasjonen akkurat det du linket virket som et litt for kompakt tastatur og jeg er redd det blir for små taster for meg (jeg kan jo ta feil) - men jeg skal sjekke om jeg finner andre i DiNovo-serien edit: fant ut at den type "teknologi" som brukes på bl.a. dinovo kalles "PerfectStroke" (kan misforstås dersom man tenker koffert) av Logitech Endret 27. oktober 2009 av KriFos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå