Gå til innhold

Tastatur med samme taster som DiNovo Edge

Anbefalte innlegg

Jah, da klarte jeg det kunststykket å velte den ene skjermen min (17" Eizo LCD) over tastaturet mitt fra passe høyde, noe som førte til at A og S falt av... S fikk jeg fikset, men A gikk til h... Så nå skriver jeg A uten tast på tastaturet (trykker på en gummiknott - det går tregt!).

AnywAys.. Må ha nytt tastatur - og elsker DiNovo Edge grunnet de ekstremt behagelige tastene (syns jeg da) - for de som ikke har prøvd så er det altså et slags laptop-tastatur - meget responsive taster som oser kvalitet, og har kort vandring. Bråker ekstremt lite, og i motsetning til enkelte laptoptastatur så er det litt motstand i disse tastene - de ligger ikke bare løst og slenger.

Så, jeg vil egentlig ikke betale 1200kr for et nytt DiNovo Edge - så lurer på om noen har prøvd noen greie tastaturer med samme typer taster? Funksjoner og slikt driter jeg i - er tastene jeg må ha - trenger hverken numpad eller annet.

Så må det være trådløst.

edit: skjermen overlevde helt fint - men det tragiske er at den er mindre verdt en tastaturet :/

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for informasjonen :) akkurat det du linket virket som et litt for kompakt tastatur og jeg er redd det blir for små taster for meg (jeg kan jo ta feil) - men jeg skal sjekke om jeg finner andre i DiNovo-serien :)

edit: fant ut at den type "teknologi" som brukes på bl.a. dinovo kalles "PerfectStroke" (kan misforstås dersom man tenker koffert) av Logitech :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...