Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

180.000 å bruke på bil - tips?

stikks78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp Skoda du. Jeg har en Roomster som jeg har hatt i snart tre år, og bortsett fra en service har den aldri vært på verksted. Du får nesten ny Roomster for 180000. En Octavia er større og mer komfortabel, og kanskje det mest fornuftige for en barnefamilie.

Barnebarna er veldig glade i Roomsteren. De sitter høyt og fint der bak og har fin utsikt med store sideruter og glasstak.

Lenke til kommentar

Fabia stasjonsvogn er litt liten.

V50 er ein bil med ok størrelse iforhold til det å ha 1 barn (2 så blir det trangt)

Octavian er stor nok og 180K skal nok vere nok til å kunne få ein 1.9l diesel med ein del utstyr. Dog vil den nok vere nokre år gamal.

Audi og BMW ville eg ikkje ha tenkt på ein gong, vurderte desse modellene når eg skulle ha ny bil og mens skoda, volvo, Mazda, Toyota, ford.... kunne gi meg 2007-2009modeller så måtte eg ned til 2006 og eldre modeller, og då var det lite utstyr/ kjørt langt på audiene og BMWene.

Budsjettet mitt var ein del høgare, og resultatet blei ein Mondeo Ghia X 2008-modell, med lite kjøring til 330K

Lenke til kommentar
sierra har feil med forstillingen.

hva er det for noe pølsevev, ford sierra cosworth er den Ultimate bilen, måten han kjører, ser ut osv. perfekt bil, perfekt

Fin Cosworth, 169000,-

legger til noen andre forslag:

94' 200sx på skilter

98' BMW 7-serie 735i , 168900,-

Du synesbagasjeplassen i den er stor? Hva med sikkerhet? Den bilen der er jo ikke akkurat det nyeste på markedet hva gjelder sikkerhet heller. Utseende er vel alt ettersom hvilken smak man har og? Sikkert kurrant for å crusise i når man er ungkar og spellemann men den blir jo aldri noen familiebil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...