mosle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann, nå er jeg drittlei av å kjøre rundt på moped, og lurer på hva prisene ligger på sånn ca ? Trenger ikke å tenke på kjøreustyr og sykkel da jeg får det billig.Har hørt at det blir billigere når jeg har tatt mopedlappen også. Stemmer det ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) kanskje lurt å se på titlen:p ca 10 lapper tenker jeg... Endret 27. oktober 2009 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 10 - 25 tusen... Sikkert tusen tråder på dette. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg endte på 20 tusen. Dette var med 5 dobbelkjøretimer. Den pakka som du MÅ ha kosta vell 10k Så kommer det helt an på hvor mange kjøretimer du trenger og hvor mange forsøk du trenger på teoriprøva. Ta denne så fort som mulig. Jeg rakk akkurat å ta lappen fordi jeg strøk på den jævla prøva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå