Gå til innhold

angeående post "lett tjente penger"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å ta chil`s parti men åssen kan dere anmelde han til Lw8, åssen i H vet dere at det er den brukeren som lagde denne posten og ikke en over han i rekkene?? de tjener jo også på at andre joiner de som de har joina hvis noen forsto det....

første posten til en helt fersk bruker.. brukes til å forsvare en nettopp utestengt bruker. hm.. vi har iq på litt over skostørrelse-nummer her, unge mann.

hvorfor man kan anmelde ham/deg? hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Ikke for å ta chil`s parti men åssen kan dere anmelde han til Lw8, åssen i H vet dere at det er den brukeren som lagde denne posten og ikke en over han i rekkene?? de tjener jo også på at andre joiner de som de har joina hvis noen forsto det....

første posten til en helt fersk bruker.. brukes til å forsvare en nettopp utestengt bruker. hm.. vi har iq på litt over skostørrelse-nummer her, unge mann.

hvorfor man kan anmelde ham/deg? hvorfor ikke?

du kan jo tro hva du vil, jeg vil bare vite åssen du skal bevise at han som eier medlemskapet og han som lagde posten er samme person?.. ellers er du sikkert en kul fyr.. kul dame foresten på hjemmesia di.

Lenke til kommentar
han er vel ikke annmeldt? man han er i alle fall utestengt i 14 dager.

jeg mener han fikk som fortjent.

ja..det står jo i regelementet at det ikke er lov å poste slikt. Men det er faktisk penger å tjene på LW8..hehe, det vet JEG. :D Det nytter hvertafll ikke å anmelde han til LW8 , fordi det ikke er noe å anmelde han for.

Lenke til kommentar
om ip'en til chilli og billy er den samme bør den bannes fra forumet!

hvorfor det da? så hvis 2 stk sitter på samme linje som er tilkoblet 100pc og 1000 som bruker den til å poste på Hw formumet så har jo alle samme ip.. tenk deg om 2 ganger...

Lenke til kommentar

Ja skal du svare meg? åssen beviser har du på at det er samme mann/dame som jeg lagd dette innlegget som eier medlemskapet?? jeg bryr meg ikke om det er lov, tilatt , mot regelverket el.... jeg syns bare du skal komme med beviser når du kommer med sånne tåpelige utaleser.

Lenke til kommentar
Ja skal du svare meg? åssen beviser har du på at det er samme mann/dame som jeg lagd dette innlegget som eier medlemskapet?? jeg bryr meg ikke om det er lov, tilatt , mot regelverket el.... jeg syns bare du skal komme med beviser når du kommer med sånne tåpelige utaleser.

Hvorfor bryr du deg om han kan bevise det eller ikke?Det er ikke noe å bevise. Du gjør "jobben" din, verver folk. Det at det her er feil sted å gjøre dette på er en annen sak...

Lenke til kommentar

for det første startet du denne posten som første innlegg. ellers går det

jo an å sammenligne måten du skriver på med noen chilli poster.

jeg påstår ikke at du er samme individ som chilli, men mye tyder på det.

uansett blir det vel påstand mot påstand. ikke nødvendig å bli hissig:)

Lenke til kommentar
Jejeje, bare gi opp. Du kommer ingen vei med spammer-sympatien din.

var den til meg? Sympati? Når folk begynner å true han med å "anmelde" han til LW8 ( som de påstår fører til utestenging fra hans konto og tap av alle pengene: som forresten er helt LAtterlig :lol: ) Så føler jeg det som en plikt å si ifra at han ikke trenger å bekymre seg om sånt :yes:

Lenke til kommentar

du kan jo tro hva du vil, jeg vil bare vite åssen du skal bevise at han som eier medlemskapet og han som lagde posten er samme person?.. ellers er du sikkert en kul fyr.. kul dame foresten på hjemmesia di.

Jøss.. makan til han slikker psilocybe da!

Ikke hør på "sweettalken" psilocybe, han vil bare utnytte deg! :wink:

Når det gjelder topicen: LOL @ billy100! :lol:

Lenke til kommentar
om ip'en til chilli og billy er den samme bør den bannes fra forumet!

hvorfor det da? så hvis 2 stk sitter på samme linje som er tilkoblet 100pc og 1000 som bruker den til å poste på Hw formumet så har jo alle samme ip.. tenk deg om 2 ganger...

Hva er oddsen for at Billy100 og Chilly sitter på samme nettverk, og kommenterer hverandres innlegg; uavhengig av hverandre :o Lik null; hvis samme ip. D.V.S. Billy100=Chilly :lol: Når det gjelder de resterende brukerene av et eventuelt nettverk; jeg ser poenget ditt, vanskelig å gjøre noe med da, hvis man banner ip.

Lenke til kommentar

du kan jo tro hva du vil, jeg vil bare vite åssen du skal bevise at han  som eier medlemskapet og han som lagde posten er samme person?.. ellers er du sikkert en kul fyr.. kul dame foresten på hjemmesia di.

Jøss.. makan til han slikker psilocybe da!

Ikke hør på "sweettalken" psilocybe, han vil bare utnytte deg! :wink:

Når det gjelder topicen: LOL @ billy100! :lol:

for jeg var ikke Ironisk!................Sett dama på sida?

Lenke til kommentar

Jeg tror svært få bryr seg om hva slags skjebne en spammer møter. Så gjør deg selv en tjeneste, ikke post mer om dette.

Du har forresten feilpostet. Dette har ingenting i 'Annet om data' å gjøre.

Lenke til kommentar

Har en ting å si om denne tråden. Tåpelig!

Dersom en bruker får ferie for å bryte retningslinjene på forumet, så er det fortjent. Dersom vedkommende mister opptjente penger og goodwill i "firmaet" sitt for å ha brutt retningslinjene, så er det fortjent det også.

Mer er det vel ikke å si om den saken. :roll: [/b]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...