Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg eller ikke?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Jeg er gutt på 14 år og har liksom litt vansker med og finne ut om hun liker meg..

Først ble jeg med søskenbarnet mitt på Tivoli så va ho med (jeg likte henne med en gang :p) vi hengtes bra sammen der.

senere så spurte hun om jeg ville være med på skumparty , jeg sa ja vi hadde det no fint der.

og noen dager etter det så snakket vi hele dagen på msn og skolen.

og så bedte hun meg på kino (med mange andre av våres venna) så ble dt problema så satt vi ikke sammen jeg satt da med 2 andre av mine venna.

og nu for tiden snakker hun ikke med meg eller nåkka , bare plutselig.. så jeg vet ikke ka som skjedde ..

og nu har jeg selv problemer med og snakke.. det blir det samme om og om igjen

jeg-hei

hun-heia

jeg-ka du gjør

hun-høre på musikk

og så sjer dt ikke mer og så er hun veldig treg og svare... av og til gjør hun ikke det ..og på skoln satt vi sammen hele tiden.. ikke nu lenger...

kan noen hjelpe meg og finne ut ka som skjedde eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente20_*

Hei.

Nå vet ikke jeg om hun liker deg eller ikke, men det du bør gjøre er å prate med henne.

Du kan rett og slett bare spørre henne en dag dere er litt for dere selv om hu liker deg som mer enn venn eller ikke. Det er desverre ikke så mye annet du kan gjøre for å finne ut om hun liker deg.

Ellers kan du jo sende en melding eller noe, for å foreslå å finne på noe. Dersom hun sier nei ofte, betyr det nok at hun bare vil være venn. Dersom hun sier ja, er hun nok kanskje litt intressert :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...